Cloudflare почне за замовчуванням блокувати АІ-сканери

Програма “Оплата за обробку” дозволить видавцям встановлювати ціну за доступ AI-скребкам до їх контенту. Компанії, що займаються штучним інтелектом, зможуть переглядати ціни та обирати, чи зареєструватися для сплати збору “Оплата за обробку”, чи відмовитися від цього. Наразі це пропозиція діє лише для “групи провідних видавців та творців контенту”, але Cloudflare запевняє, що забезпечить “використання якісного контенту з належним дозволом та компенсацією”.

Cloudflare вже деякий час підтримує власників доменів у боротьбі з AI-скребками. Компанія почала дозволяти вебсайтам блокувати AI-скребків у 2023 році, але це стосувалося лише тих, що дотримують файлу robots.txt сайту, не є обов’язковим і лише сигналізує, чи можуть боти обробляти його контент. У минулому році Cloudflare почала дозволяти сайтам блокувати “всіх” AI-болтів — незалежно від того, чи поважають вони файл robots.txt сайту. Наразі ця функція ввімкнена за замовчуванням для нових клієнтів Cloudflare. (Компанія визначає, яких скребків слід блокувати, порівнюючи їх зі своїм списком відомих AI-ботів.) У березні Cloudflare також презентувала функцію, яка направляє веб-скребків у “Лабіринт AI”, щоб відволікти їх від обробки сайтів без дозволу.

Кілька великомасштабних видавців та онлайн-платформ, зокрема Associated Press, The Atlantic, Fortune, Stack Overflow та Quora, приєдналися до нових обмежень для AI-скребків від Cloudflare, адже вебсайти стикаються з майбутнім, де все більше людей знаходять інформацію через AI-чат-боти, замість пошукових систем. “Люди все більше довіряють AI за останні шість місяців, що означає, що вони не читають оригінальний контент,” — зазначив генеральний директор Cloudflare Метью Принс під час заходу Axios Live минулого тижня.

Крім того, Cloudflare повідомляє, що працює з AI-компаніями, щоб допомогти перевірити їх краулерів і дозволити їм “чітко викладати свої цілі”, такі як використання контенту для навчання, інференції чи пошуку. Власники сайтів зможуть переглядати цю інформацію та визначати, яких краулерів пускати.

“Оригінальний контент — це те, що робить Інтернет одним з найбільших винаходів останнього століття, і ми повинні об’єднати зусилля, щоб захистити його,” — сказав Принс у прес-релізі. “AI-скребки без обмежень обробляли контент. Наша мета — повернути владу назад у руки творців, одночасно допомагаючи компаніям AI інновувати.”

  • Демченко Галина

    Related Posts

    Apple знову вводить моніторинг рівня кисню в крові у нові моделі Apple Watch

    Моніторинг рівня кисню в крові повертається до Apple Watch — в певному сенсі. З сьогоднішнього дня компанія Apple починає випускати оновлення програмного забезпечення, яке активує перероблену версію цієї функції для…

    Розумні окуляри з штучним інтелектом для людей з обмеженим зором

    Компанія, що спеціалізується на технологіях для людей з обмеженими можливостями, Envision, уклала партнерство з виробником окулярів Solos для випуску нових смарт-окулярів, призначених для сліпих і людей з порушеннями зору. Envision…

    You Missed

    Ні, оновлення Windows, напевно, не пошкодило ваш SSD

    Ні, оновлення Windows, напевно, не пошкодило ваш SSD

    Злой Імперії: уникайте раннього доступу, поки не завершать на 90%

    Злой Імперії: уникайте раннього доступу, поки не завершать на 90%

    Неймовірний ріст акцій Oracle підняв співзасновника компанії в світовому рейтингу багатіїв поруч із Маском

    Неймовірний ріст акцій Oracle підняв співзасновника компанії в світовому рейтингу багатіїв поруч із Маском

    Оголошено про запуск Google Pixel Watch 4 та Pixel Buds 2a

    Оголошено про запуск Google Pixel Watch 4 та Pixel Buds 2a

    Ant International, Standard Chartered та Swift працюють разом над системою платежів між банками та гаманцями

    Ant International, Standard Chartered та Swift працюють разом над системою платежів між банками та гаманцями

    Meta має труднощі з контролем своїх чат-ботів на основі штучного інтелекту

    Meta має труднощі з контролем своїх чат-ботів на основі штучного інтелекту