
Taboola, компанія, відома своїми незвичайними рекламними оголошеннями, які часто з’являються під статтями в інтернеті, розробила AI-чат-бота. Цей інструмент, названий “DeeperDive”, запускається в бета-версії на таких платформах, як “USA Today” та “The Independent”, і буде відповідати на запитання читачів, використовуючи інформацію, отриману від надійних журналістів.
Демонстраційна версія на сайті Taboola показує панель пошуку DeeperDive на головній сторінці “USA Today”, яка автоматично генерує запити на кшталт “Які дії вживає уряд Великобританії для вирішення кризи вартості життя в 2025 році?” та “Які екологічні наслідки мають останні проєкти буріння нафти у Північному морі?”.
Окрім надання відповіді, згенерованої штучним інтелектом, чат-бот також пропонує пов’язані статті з “USA Today”, а за ними слідує спонсорське посилання. У своєму повідомленні Taboola зазначає, що DeeperDive дозволяє видавцям вбудовувати “контекстно релевантну рекламу з високим наміром безпосередньо у результати, що генеруються AI”. Читачі також можуть виділити частину статті й поставити на неї запитання через DeeperDive.
AI-бот з’явиться лише у одного відсотка аудиторії “USA Today”, поки його оцінюють на якість. Питання про те, скільки читачів “The Independent” побачать DeeperDive, залишилося без відповіді, оскільки Taboola не надала додаткової інформації.