Maincast: сім років на передовій українського кіберспорту

Сім років тому на мапі українського кіберспорту з’явився новий гравець — Maincast. Попри свій молодий вік, компанія стрімко заявила про себе як про одного з лідерів індустрії трансляцій. Вона змогла не лише подолати пандемічні турбуленції, повномасштабну війну та глибокі зміни в медіасередовищі, а й суттєво зміцнити свої позиції, ставши незамінною опорою для розвитку українського кіберспорту.

Докладніше про шлях Maincast і сучасну місію компанії повідомляє портал gameinside.ua.

У день свого заснування компанія подякувала всім, хто залишався поруч упродовж цих семи непростих років — глядачам, партнерам, команді та, безумовно, українським військовим, завдяки яким команда продовжує свою діяльність навіть у часи загроз.

Генеральний директор Maincast Андрій Григор’єв виступив із промовою, яка стала символом незламності:

«Ми святкуємо лише завдяки Збройним силам України. Ці сім років — не просто строк, це свідчення нашої витривалості. Ми транслюємо, створюємо, живемо разом із глядачем. Кожна трансляція — результат зусиль великої команди, яка працює навіть у найважчих умовах. Вдячні всім — тим, хто дивиться, творить і боронить. І ми не маємо наміру зупинятися».

До річниці компанія Maincast долучилася до благодійного збору разом із Atlas Festival — ініціативи, спрямованої на закупівлю дронів для ЗСУ. Це не лише жест підтримки, а й нагода для кожного зробити свій внесок у наближення перемоги.

Що варто знати про Maincast:

1. Провідний кіберспортивний мовник країни
Maincast володіє ексклюзивними правами на трансляцію найвідоміших світових змагань, зокрема ESL Pro Tour, BLAST Premier, The International тощо.

2. Історія створення
У 2018 році компанію заснували Андрій Григор’єв та Віталій «v1lat» Волочай, які прагнули зробити кіберспортивний контент світового рівня українською. Одним із ключових інвесторів став бізнесмен Максим Кріппа — нинішній власник NAVI.

3. Принципова україномовність
Після повномасштабного вторгнення РФ у 2022 році Maincast повністю перейшов на українську мову в контенті, підтримуючи мовну і культурну самоідентифікацію українців на стримінгових платформах.

4. Мільярд переглядів — не межа
Контент Maincast загалом зібрав майже мільярд переглядів, що є вражаючим показником не лише в Україні, а й на глобальному рівні.

5. Київська студія — серце виробництва
У столиці функціонує сучасна мультимедійна студія з професійним обладнанням, зручними локаціями для коментаторів, монтажними кімнатами та повноцінною продакшн-командою, що дозволяє випускати контент найвищої якості.

6. Понад сотня фахівців
У Maincast працює більше 100 професіоналів: від юристів і дизайнерів до стрімерів і технічних продюсерів. Компанія забезпечує повний цикл виробництва трансляцій, охоплюючи всі напрямки.

7. Волонтерство — частина ДНК компанії
До війни Maincast частково співпрацював із ринком РФ, але після 24 лютого 2022 року компанія рішуче відмовилася від будь-яких зв’язків з агресором. Сьогодні вона активно проводить благодійні стріми, передає техніку захисникам і підтримує волонтерські ініціативи.

8. Безконкурентне лідерство
З початком війни більшість конкурентів або припинили роботу, або залишили ринок. Maincast залишився єдиним великим гравцем, який не лише втримався, а й укріпив свої позиції, ставши безальтернативною платформою для трансляцій кіберспортивних подій в Україні.

Сім років Maincast — це не просто ювілей, а символ сили, витривалості та щоденної праці. Попереду — нові ініціативи, складні виклики та важливі перемоги. Разом із глядачами, союзниками й тими, хто тримає небо над нами, Maincast відкриває нову главу в історії українського кіберспорту.

Петренко Богдан

Related Posts

s1mple відкриває новий розділ кар’єри: прощання з NAVI і трансфер до BC.Game Esports

Олександр “s1mple” Костильєв, визнаний ас українського кіберспорту, офіційно завершив свою тривалу епоху в команді Natus Vincere, де виступав майже дев’ять років, і розпочав новий розділ у професійній кар’єрі, приєднавшись до BC.Game Esports. Інформацію про трансфер підтвердили обидві сторони.

PlayStation-спільнота отримає доступ до Зони: S.T.A.L.K.E.R. 2 готується до виходу на PS5

Після довгого періоду невизначеності користувачі PlayStation 5 нарешті зможуть дослідити небезпечну та містично привабливу Чорнобильську Зону відчуження. Студія-розробник з України GSC Game World підтвердила офіційний реліз S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl для PS5, запланований на кінець 2025 року.

You Missed

Mercedes-Benz дозволить використовувати вбудовану камеру в Microsoft Teams під час водіння

Mercedes-Benz дозволить використовувати вбудовану камеру в Microsoft Teams під час водіння

Велика Британія прагне спростити регуляторні бар’єри для фінансових технологій

Велика Британія прагне спростити регуляторні бар’єри для фінансових технологій

Серія iPhone 17 Pro отримає нове місце для логотипу Apple

Серія iPhone 17 Pro отримає нове місце для логотипу Apple

Уряд США оголосив про контракт на 200 мільйонів доларів з Grok через тиждень після інциденту з «МехаГітлером»

Уряд США оголосив про контракт на 200 мільйонів доларів з Grok через тиждень після інциденту з «МехаГітлером»

Epic Games та Samsung вирішили суперечку щодо блокування додатків

Epic Games та Samsung вирішили суперечку щодо блокування додатків

Google знову підвищує вартість підписок на Nest Aware

Google знову підвищує вартість підписок на Nest Aware