
Yahoo! Japan запроваджує обов’язкове використання штучного інтелекту для всіх 11 тисяч своїх працівників. Компанія планує таким чином підвищити продуктивність своїх співробітників у два рази до 2028 року, повідомляє TechRadar.
### Стратегія інтеграції AI
В рамках нового плану, Yahoo! Japan прагне зробити штучний інтелект звичним інструментом для виконання таких завдань, як дослідження, ведення документації зустрічей, управлінські процеси та аналітика. Мета полягає в тому, щоб працівники могли більше зосереджуватися на високорівневому мисленні та комунікації, а не витрачати час на рутинні щоденні справи.
### Ефективність використання AI
Внутрішні дані компанії свідчать, що 30% робочого часу використовується на діяльність, яка може бути автоматизована за допомогою штучного інтелекту, наприклад, на пошук інформації, складання чернеток та ведення документації. Для цього також розробляються внутрішні рішення, такі як SeekAI для спрощення управлінських і аналітичних процесів.
### Перспективи використання
Новий підхід передбачає, що впровадження штучного інтелекту не лише скоротить витрати, але й підвищить загальну продуктивність. В результаті, AI стане нормою у робочому процесі Yahoo! Japan, не замінюючи працівників, що залишає відкритими питання про їхні побоювання щодо автоматизації.
### Ставлення до AI
Згідно з оглядами, лише 16% співробітників вважають, що штучний інтелект покращує їхню роботу, а тільки 8% працівників у США активно використовують AI щодня. Цікаво, що раніше генеральний директор Anthropic заявляв, що в найближчі п’ять років використання AI може спричинити збільшення безробіття на 10-20%. Дослідження LinkedIn також показує, що нові технології вже негативно вплинули на початкові позиції на ринку праці.