
Торгове об’єднання, яке представляє деякі з найбільших новинних видавців у США, розкритикувало оновлений режим штучного інтелекту компанії Google, що замінює традиційні результати пошуку на інтерфейс, схожий на чат-бота. У заяві, опублікованій в середу, Альянс новин та медіа зазначив, що нова функція «забирає» у видавців трафік та доходи.
Під час конференції Google I/O у вівторок компанія оголосила про розширення режиму штучного інтелекту для всіх користувачів у США, який з’являється в новій вкладці безпосередньо в пошуку. Коли користувачі вводять запит, режим ШІ надає згенеровану відповідь разом зі списком відповідних посилань.
«Посилання залишалися останньою перевагою пошуку, що забезпечувала видавцям трафік і доходи», – заявила Даніель Кофі, генеральний директор Альянсу новин та медіа. «Тепер Google просто забирає контент насильно і використовує його безкоштовно, це визначення крадіжки. Заходи Міністерства юстиції повинні врахувати це, щоб запобігти подальшій домінації інтернету однією компанією».
Цього тижня внутрішній документ, розкритий в ході антимонопольного судового розгляду Google щодо його домінування в пошуку, показав, що компанія вирішила не запитувати дозволу видавців на включення їхніх робіт у функції штучного інтелекту, згідно з повідомленням Bloomberg. Натомість, видавці повинні повністю відмовитися від результатів пошуку, якщо не хочуть, щоб їх роботи включалися у функції штучного інтелекту.
Керівник пошуку Google Ліз Рейд зазначила під час свого свідчення, що надання видавцям можливості відмовитися від окремих функцій додасть «енормальної складності», відповідно до Bloomberg.
«Бо якщо відкрити видавцеві можливість сказати: “Я хочу бути в цій функції, але не в тій”, це не спрацює», – сказала Рейд. «Тому нам в основному потрібно буде сказати, що кожна функція на сторінці потребує іншої моделі».