
Компанія Verizon звернулася до Федеральної комісії з питань зв’язку (FCC) з проханням скасувати вимогу, згідно з якою вона зобов’язана розблоковувати телефони через 60 днів. У листі до FCC, на який звернуло увагу видання LightReading, Verizon стверджує, що чинна вимога щодо розблокування “сприяє діям злочинців та шахраїв”.
FCC впровадила цю вимогу після того, як Verizon придбала спектр C-Block у 2008 році. Це зобов’язувало компанію дозволяти своїм клієнтам змінювати мобільного оператора після покупки телефону, що полегшувало перехід до інших провайдерів.
Проте зараз Verizon прагне продовження терміну розблокування, вважаючи, що існуюче правило є “застарілою регуляцією, яка стала обтяжливою та шкідливою”. Компанія також зазначає, що скасування цього правила відповідає нещодавній ініціативі FCC щодо ліквідації “непотрібних” регуляцій.
Вона додає, що “нещодавній досвід індустрії показує, що навіть 60 днів блокування не стримує шахрайство із пристроями”, що і є причиною того, чому “галузевий стандарт” для постачальників, які не зобов’язані дотримуватися 60-денного правила розблокування, становить не менше шести місяців.
“Скасування цього правила буде вигідним для споживачів, адже дозволить Verizon продовжувати надавати субсидії та інші механізми, щоб зробити телефони доступнішими”, – стверджує Verizon. “Відміна правила також піде на користь конкуренції, оскільки усуне спотворене поле змагання, яке існує зараз”.