
Тиждень за тижнем компанія T-Mobile розширює підтримку стандарту L4S, що означає «Низька затримка, низькі втрати, масштабована пропускна спроможність». Ця технологія дозволяє високопріоритетним інтернет-пакетам пересуватися з меншими затримками, що покращує якість відеодзвінків та хмарних ігор, роблячи їх більш плавними і зменшуючи неприємні перебої.
Користувачам не потрібно мати спеціальний телефон або тарифний план, щоб скористатися перевагами L4S. Згідно слів технічного директора T-Mobile Джона Сау, ця технологія базується на мережі.
L4S вже впроваджено в багатьох містах на 5G Advanced мережі T-Mobile, але компанія активно розширює це покриття, зазначила речниця компанії Анушка Бішен. За словами Сау, T-Mobile є першою безпровідною мережею в США, що реалізувала L4S.
Стандарт L4S допомагає пристроям ефективно управляти перевантаженням інтернет-трафіку, зменшуючи ймовірність затримок, які можуть виникати внаслідок буферизації та затримки, навіть на мережах з високою пропускною спроможністю, таких як модернізовані 5G. Технологія L4S надає пакетам маркер, який позначає їх при виникненні перевантаження, а пристрої можуть зчитувати ці пакети для внесення коригувань з метою зменшення, а можливо, навіть усунення затримок.
Сау використав аналогію з автомобілем, щоб пояснити принцип роботи: «У старі часи ви використовували реактивне гальмування, коли трафік сповільнювався. L4S більше нагадує динамічний круїз-контроль, де автомобіль автоматично сповільнюється і прискорюється без вашого втручання».
Для користувачів це означає, що програми, які підтримують L4S, мають відчувати меншу затримку. У блозі Сау наголошує, як L4S може бути корисним для таких сервісів, як GeForce Now від Nvidia та відеодзвінків через FaceTime від Apple. Обидві компанії також співпрацювали з Comcast під час випробувань L4S, і Comcast розпочала впровадження L4S в кількох містах раніше цього року.