Спостерігач закликає Microsoft змінити рекламу свого Copilot

Microsoft отримала критику від контролюючого органу за рекламу свого Copilot, зокрема за заяви про продуктивність та неоднозначне використання бренду. Національний рекламний підрозділ BBB (NAD) проаналізував рекламні матеріали компанії і рекомендував змінити або припинити заяви щодо продуктивності Microsoft 365 Copilot, а також чіткіше розкрити обмеження функції Business Chat.

Компанія стверджує, що Copilot приносить бізнесам переваги в продуктивності та поверненні інвестицій (ROI), наводячи дані, що “67%, 70% та 75% користувачів вважають, що стали більш продуктивними” після використання Copilot. Як зазначає NAD у своєму висновку, хоча дослідження показує сприйняття продуктивності, воно не підтверджує об’єктивні дані, на основі яких зроблено заяву. Тому NAD рекомендує припинити або змінити цю заяву, щоб пояснити її підстави.

Окрім цього, NAD вважає, що користувачі Copilot можуть не розуміти різниці між різними продуктами через широке використання бренду Copilot — зокрема, в Business Chat. За результатами розслідування, NAD дійшов висновку, що споживачі не обов’язково усвідомлюють ці відмінності. Тому, організація рекомендує Microsoft “змінити свою рекламу, щоб чітко та помітно повідомити про будь-які суттєві обмеження, пов’язані з тим, як Business Chat допомагає користувачам”.

У Microsoft вже давно існують проблеми з брендингом Copilot. Цьогоріч компанія перезапустила свій Copilot для бізнесу з безкоштовним AI-чатом та системою оплати по факту використання, намагаючись спростити брендинг. Тепер він відомий як Microsoft 365 Copilot Chat, раніше називався Bing Chat Enterprise, перш ніж Microsoft знову змінила його назву на просто Copilot. У всьому цьому перепризначенні Business Chat, який спочатку був чат-ботом у Teams, став Business Chat для Microsoft 365 Copilot.

Microsoft заявила, що не згодна з висновками NAD, але “слідуватиме рекомендаціям NAD щодо уточнення своїх заяв”. Це може свідчити про те, що бренд Copilot стане зрозумілішим у майбутньому.

  • Савчук Анастасія

    Related Posts

    Американська армія знайшла ефективне застосування для Tesla Cybertruck: тренування на мішенях для ракет

    Елон Маск тривалий час заявляє, що Tesla Cybertruck є автомобілем, що має унікальну невразливість завдяки своїй нержавіючій сталевій конструкції та “куленепробивним” вікнам, називаючи його “броньованим транспортером майбутнього”. Тепер це твердження…

    Uber вкладе $300 мільйонів у Lucid для впровадження 20 000 роботаксі

    Компанія Uber оголосила про нову угоду на шість років, в рамках якої має намір вивести на ринок понад 20 000 автономних таксі. Це партнерство реалізується разом з виробником електромобілів Lucid…

    You Missed

    Бразильська компанія QI Tech шукає нові можливості для придбань після залучення $63 млн

    Бразильська компанія QI Tech шукає нові можливості для придбань після залучення $63 млн

    Google Gemini тепер здатен створювати казки на ніч за допомогою штучного інтелекту

    Google Gemini тепер здатен створювати казки на ніч за допомогою штучного інтелекту

    Американська армія знайшла ефективне застосування для Tesla Cybertruck: тренування на мішенях для ракет

    Американська армія знайшла ефективне застосування для Tesla Cybertruck: тренування на мішенях для ракет

    Uber вкладе $300 мільйонів у Lucid для впровадження 20 000 роботаксі

    Uber вкладе $300 мільйонів у Lucid для впровадження 20 000 роботаксі

    Результати тижневого опитування: Huawei Pura 80 Ultra виявився успіхом, але відсутність сервісів Google залишається проблемою

    Результати тижневого опитування: Huawei Pura 80 Ultra виявився успіхом, але відсутність сервісів Google залишається проблемою

    Microsoft впроваджує GPT-5 у Copilot з новим розумним режимом

    Microsoft впроваджує GPT-5 у Copilot з новим розумним режимом