
Конрад:
Щодо наших операцій, як і багато компаній, найбільшою незабаром викликом є невизначена ситуація з тарифами. На підтвердження, окрім декількох аксесуарів та нашого партнерства в галузі пасивних колонок з компанією Sonance, ми здійснюємо все виробництво, що прямує до США, у В’єтнамі та Малайзії.
Минулого кварталу ми обговорювали плани на випадок невипадкових ситуацій, які ми розробили, щоб зменшити вплив тарифів на наш бізнес, при цьому намагаючись обмежити негативний вплив на наших клієнтів. Останні новини вказують на те, що тарифи, під які ми підпадаємо, становлять 20 відсотків для В’єтнаму та 19 відсотків для Малайзії.
Ми продовжуємо тісно співпрацювати з нашими контрактними виробниками та партнерами, щоб розподілити витрати на тарифи, хоча стало зрозуміло, що нам потрібно підвищити ціни на певні продукти пізніше цього року. Коли ці торговельні зміни відбудуться, ми уважно спостерігатимемо за поведінкою споживачів, а також за конкурентними тенденціями у наших категоріях, і будемо вносити корективи в співпраці з нашими партнерами, коли це буде необхідно, щоб забезпечити оптимізацію наших доходів та витрат.