
Комунікаційна платформа Slack впроваджує штучний інтелект для допомоги бізнес-користувачам у швидкому розумінні складної термінології компанії та зосередженні на найважливіших завданнях. Нещодавно було оголошено про найближче впровадження функції, що пояснює терміни, які використовуються в робочому середовищі, а також про допоміжний інструмент для автоматизації рутинних письмових завдань, таких як підсумовування бесід і нотаток.
Функція контексту повідомлень на основі штучного інтелекту миттєво пояснюватиме повідомлення з абревіатурами або незнайомими фразами, коли користувач наведе курсор на них. Для термінології компанії Slack повідомляє, що ця функція використовуватиме словник та історію спілкування користувача, щоб роз’яснити назви проектів, внутрішні інструменти або специфічні скорочення команди. Мета полягає у заощадженні часу, щоб не доводилося шукати пояснення термінів вручну або звертатися до колег.
Допоміжний письмовий інструмент, який з’явиться в канвасах Slack, також має на меті спростити робочі процеси, щоб користувачі могли зосередитися на більш важливих завданнях. Він здатний генерувати проекти обговорень на основі бесід у Slack, виділяти та призначати важливі завдання, а також переробляти зміст, підлаштовуючи його під різні стилі, наприклад, формальний чи дружній. Інструмент також надасть повний транскрипт зустрічей у Slack, виокремлюючи ключові моменти обговорення.
Незабаром з’явиться функція, що генерує список завдань, яка підсумовуватиме вимоги до завдань, коли користувачі згадуються у повідомленнях, що містять запити, дедлайни чи інші побажання, допомагаючи визначити пріоритети для найважливіших завдань. Slack також презентує резюме профілів користувачів на основі штучного інтелекту, які надають швидкий огляд ролі іншого користувача та його нещодавніх внесків, щоб дати контекст щодо незнайомих колег. Усі зазначені функції наразі перебувають у процесі розробки, але конкретна дата їх впровадження поки не оголошена.
Проте Slack оголосив, що дві інші функції вже доступні для користувачів. Користувачі платних корпоративних планів можуть скористатися чатом-помічником для пошуку, який відповідає на запитання, використовуючи інформацію з бази даних робочого середовища, в той час як функція перекладу на основі штучного інтелекту тепер повністю доступна для клієнтів на планах Business Plus.