
Google впроваджує нові функції штучного інтелекту Gemini для користувачів Google Workspace, які полегшують пошук інформації в PDF-документах та відповідях на запитання форм. Можливості підсумовування файлів, підтримувані Gemini в Google Drive, тепер поширюються на PDF та Google Forms, дозволяючи стиснути ключові деталі та інформацію у зручний формат, що виключає необхідність ручного перегляду файлів.
### Нові можливості підсумовування у PDF
Gemini буде проактивно створювати картки підсумків, коли користувач відкриває PDF у своїй папці, і пропонувати клікабельні дії на основі змісту, такі як “створити зразок пропозиції” або “перелік запитань для інтерв’ю на основі цього резюме”. Користувачі можуть обирати будь-який із цих варіантів, щоб Gemini виконав потрібне завдання у бічній панелі Drive. Функція доступна більше ніж 20 мовами та почала розгортатися для користувачів Google Workspace 12 червня, хоча для повного впровадження може знадобитись кілька тижнів.
### Підсумовування відповідей у Google Forms
Схожа функція Gemini для Google Forms буде підсумовувати відповіді на запитання з короткими відповідями або абзацами, посилаючись на назву форми, опис, запитання та відповіді, щоб виділити ключові теми і висновки. Ця опція з’явиться у вкладці “Відповіді”, коли на запитання буде отримано більше трьох відповідей. Функція наразі запускається лише англійською мовою, а загальна доступність для користувачів Workspace почне розгортатися 26 червня.
### Автоматичне створення форм
Також з’явилась нова функція “допоможи мені створити” в Google Forms, яка автоматично генерує форми на основі описів користувачів. Користувачі Workspace можуть посилатися на супутні Документи, Таблиці, Презентації або PDF у своїх запитах, щоб Gemini включив ці дані. Наприклад, компанія з виготовлення меблів може імпортувати свій каталог продукції, щоб створити форму для оцінки вартості, яку вони надішлють клієнтам.
### Доступність функції
Ця функція наразі доступна англійською мовою і почне розгортатися для звичайних доменів Workspace з 7 липня.