Компанія Harman, яка є частиною Samsung, завершила угоду на придбання аудіобізнесу Masimo — Sound United за 350 мільйонів доларів. Це злиття об’єднує бренди Bowers & Wilkins, Denon, Marantz, Definitive Technology, Polk Audio, HEOS, Classé та Boston Acoustics.
Таким чином, Samsung розширює своє аудіо портфоліо, яке вже включає відомі бренди JBL, Harman Kardon, AKG та інші, які були отримані у 2016 році за 8 мільярдів доларів.
“Місія HARMAN полягає у створенні унікального аудіо досвіду для поліпшення життя людей”, — заявив Дейв Роджерс, президент Lifestyle Division HARMAN. “Потужний асортимент брендів Sound United демонструє глибоку пристрасть до звуку, інновації та зосередженість на якості, що відображає цінності HARMAN. Ця угода відкриває нові горизонти для розвитку та підтверджує наше прагнення до досягнення неперевершених висот на ринку аудіо”.
Sound United буде функціонувати як автономний бізнес-підрозділ у складі Lifestyle Division HARMAN. При цьому бренди Sound United отримають доступ до глобальних ресурсів та масштабів HARMAN, що відкриє нові можливості для зростання і розширення.





