
Прогнозується, що до 2025 року глобальний ринок відеоігор досягне позначки в $188,8 мільярда, що на 3,4% більше, ніж у попередньому році. Цю інформацію оприлюднили аналітики компанії Newzoo.
Найзначніший приріст очікується у сегменті консолей, який виросте на 5,5% та досягне $45,9 мільярда. Основною причиною цього є вихід на ринок нової портативної консолі Nintendo Switch 2, а також високі ціни на ігрове програмне забезпечення та важливі релізи.
Ринок мобільних ігор залишиться найвprof бібліотечним джерелом доходу, забезпечуючи $103 мільярди в 2025 році. Тим не менш, фахівці зауважують, що конкуренція в додатках та онлайн-магазинах вкрай висока, що ускладнює видимість багатьох нових ігор.
Доходи ринку комп’ютерних ігор зростуть на 2,5% і досягнуть $39,9 мільярда, зайнявши 21% загального доходу в 2025 році. Newzoo підкреслює, що новинки першої половини року, зокрема такі як Monster Hunter Wilds, Assassin’s Creed Shadows і Kingdom Come: Deliverance 2, позитивно вплинуть на загальний дохід.
Щодо інших аспектів індустрії, то до 2025 року глобальна кількість гравців зросте до 3,6 мільярда, що на 4,4% більше порівняно з 2024 роком. Кількість мобільних гравців сягне 3 мільярдів, тоді як кількість тих, хто грає на консолях, зросте до 645 мільйонів, а на ПК — до 936 мільйонів.
З 3,6 мільярда гравців, число платників за ігри зросте до 1,6 мільярда, що становитиме 44% від загальної кількості. Середні витрати на ігри для одного гравця за рік становитимуть близько $119,7.