
Reddit представляє нову функцію для рекламодавців, яка дозволяє розміщувати позитивні пости користувачів прямо під їхніми оголошеннями.
Цю нову функцію, що отримала назву Додатки для резюме розмов, було описано як таку, що «динамічно інтегрує позитивний контент від користувачів Reddit безпосередньо під рекламними матеріалами, надаючи спільноті можливість висловлювати свою думку в центрі уваги користувачів і поєднуючи ефективність на основі штучного інтелекту з реальними людськими поглядами», згідно з повідомленням Reddit.
Користувачі зможуть переглядати пости, які з’являються під рекламою. Також буде представлено коротке резюме того, що говорять користувачі про рекламодавця. Jackbox Games та Lucid є альфа-тестерами цієї функції.
Основою цієї нової функції є технологія, яку Reddit називає Інтелект спільноти Reddit. За словами компанії, Інтелект спільноти Reddit здатен перетворити понад 22 мільярди постів і коментарів платформу на структуровану інформацію для прийняття більш обґрунтованих маркетингових рішень.
У рамках сьогоднішніх оголошень, які Reddit представляє під час фестивалю Cannes Lions, компанія також анонсує «масштабний інструмент для соціального прослуховування», який отримав назву Reddit Insights. «Цей інструмент, збагачений власною метаданою, надає точні, реальні інсайти, які допомагають маркетологам сміливо планувати кампанії, перевіряти творчі ідеї та приймати більш розумні бізнес-рішення», повідомляє Reddit.