
Meta представила нові прототипи VR-гарнітур, які можуть змінити уявлення про віртуальну реальність
На конференції, що відбудеться наступного тижня, компанія Meta покаже вражаючі дослідницькі прототипи VR-гарнітур, які можуть показати, на що здатні її пристрої в майбутньому. Вже сьогодні гарнітури Meta займають одні з кращих позицій на ринку за своїми цінами та характеристиками.
Нове досягнення в реалістичності віртуальної реальності: гарнітура «Tiramisu»
Однією з гарнітур є «Tiramisu», яка, за словами компанії, є справжнім досягненням у забезпеченні реалістичності в VR. Вона має високу контрастність – приблизно в три рази більшу, ніж у Meta Quest 3, і кутову роздільність в 90 пікселів на градус, що приблизно у 3,6 рази перевищує показники Quest 3. Яскравість «Tiramisu» досягає 1,400 ніт, що в 14 разів більше, ніж у Quest 3. Хоча є й недоліки, зокрема, більшість і вага гарнітури, а також обмежене поле зору. Проте, вона наблизилася до візуального досвіду, який може пройти тест Тюринга.
Широке поле зору: гарнітури «Boba 3» та «Boba 3 VR»
Два інші прототипи – «Boba 3» та «Boba 3 VR» – відрізняються дуже широким полем зору. У той час як Quest 3 має горизонтальне поле зору 110 градусів і вертикальне поле зору 96 градусів, «Boba 3» пропонує горизонтальне поле зору в 180 градусів і вертикальне – в 120 градусів. Таке горизонтальне поле зору наближає гарнітури до аналіг заміни людської зорової системи, поле зору якої становить приблизно 200 градусів.
Висока роздільна здатність дисплеїв гарнітур «Boba 3»
Гарнітури «Boba 3», що використовують дисплеї масового виробництва і подібну технологію лінз, як у Quest 3, мають дозвіл дисплея 4K на 4K для кожного ока. Це перевищує 3K на 3K, що був у минулорічному прототипі «Boba 2», та 2K на 1K у попередній версії «Boba 1».
Демонстрація прототипів на конференції SIGGRAPH 2025
Прототипи гарнітур будуть представлені на конференції SIGGRAPH 2025, що відбудеться наступного тижня. Ці прототипи поки що є виключно дослідницькими моделями з новаторськими технологіями, які, можливо, ніколи не увійдуть до споживчих продуктів, проте від них можна очікувати розвитку гарнітур, що запропонують значно більш захоплюючі VR-досвіди.