Всесвітньо відома зіркова пара оголосила про свою заручини, і перше повідомлення про це з’явилося в Instagram. Тепер уже не є дивиною, що поп-співачка Тейлор Свіфт і футболіст Тревіс Келсе вирішили оголосити про свої заручини саме на цій платформі у вівторок. Якщо це підійде для Бейонсе, то чому б не взяти приклад іншим.
Свіфт і Келсе в значній мірі непідйомні для більшості з нас — через їхнє багатство і популярність, вони живуть у зовсім іншій реальності, яку звичайна людина не може навіть уявити. Однак одне їх об’єднує з нами: Instagram став сайтом для оголошень про заручини (так само, як він використовується для оголошень про народження дітей), так само як LinkedIn є місцем для новин про нову роботу.
Знаменитості та публічні особи оточені командами, які ретельно планують, що, де і як варто розміщувати в мережі. Вони звертають увагу на підписи, вибір фото та таймінг публікацій. Яким платформам дісталися новини про заручини Свіфт і Келсе, а яким — ні? Це може здаватись несуттєвим, але безумовно, багато часу, грошей і зусиль було вкладено в цей процес.
Instagram тут виявився очевидним переможцем, хоча поріг успіху не дуже високий — для когось із певної вікової групи може здаватися, що все, що вони бачать на цій платформі, — це заручини. Здивувало те, що Свіфт також опублікувала фотографії заручин у Threads, чим, напевно, дуже тішить Meta, адже це не зовсім той майданчик, куди йдуть за актуальними новинами. На Facebook поки що немає жодних згадок, що, напевно, є ударом для них. Це також може мати великий резонанс для подкасту Келсе.
Цікаво, що команда Свіфт не повідомила про заручини в TikTok, ані на основній сторінці співачки, ані на офіційній фан-сторінці «Taylor Nation». Я трохи здивований цим, враховуючи, яку вагому роль TikTok відіграє в її фан-культурі: він підносить певні пісні над іншими та створює тренди. Це, безсумнівно, важливо — бути присутнім на цій платформі й забезпечити доступ до її музики там. Вже існує безліч відео з реакціями фанатів на новину про заручини в TikTok — але нічого від самої артистки.
Соціальні платформи можуть бути одним із небагатьох місць, де знаменитості намагаються триматися на одному рівні з простими людьми. Їхні команди беруть приклад з того, як виглядає органічний контент, намагаючись зробити своїх клієнтів більш доступними та зрозумілими. Замість яскравої обкладинки журналу чи офіційного прес-релізу, заручини Свіфт і Келсе спершу з’явилися в Instagram, оточені щасливими моментами наших реальних друзів. Проте це все ще не робить їх такими, як ми.





