
Соціальні мережі переповнені безліччю людей, які пропонують різноманітні товари — від оглядів одягу Shein до реклами добавок для здоров’я та гаджетів. Інфлюенсерський маркетинг змінив традиційну рекламу, створивши армію “підприємців з вітальні”, які генерують контент, призначений для залучення великих аудиторій. Технологічні компанії планують більше автоматизації у майбутньому.
Сьогодні TikTok оголосив про впровадження нових можливостей у Symphony — платформу рекламних оголошень на основі штучного інтелекту, запущену у 2024 році. Нові функції виходять за межі простого створення базових відео та зображень; замість цього система генерує контент, який нагадує те, що глядачі зазвичай бачать від реальних інфлюенсерів. Компанія стверджує, що рекламодавці зможуть завантажувати зображення, надавати текстовий запит і генерувати відео з віртуальними аватарами, які тримають продукти, приміряють одяг та демонструють додаток бренду на екрані телефону. Деякі функції, вже доступні для користувачів TikTok, такі як перетворення фотографії на відео, також стануть доступними для рекламодавців.
Впровадження штучного інтелекту в інфлюенсерський бізнес відбувається поступово: рекламодавці вже можуть використовувати синтетичних персонажів (іноді схожих на реальних людей), щоб, наприклад, озвучувати сценарії для реклами брендів і продуктів. Цей новий набір функцій додає інтерактивність, оскільки віртуальні аватари виконують роль людських інфлюенсерів, використовуючи та моделюючи продукти. Для рекламодавців перевага полягає у автоматизації процесів та економії коштів — аватар штучного інтелекту не може висувати специфічні вимоги в контракті, а бренд може створювати безкінечну кількість контенту без необхідності записувати кожне відео окремо. Інструменти штучного інтелекту також використовуються для таргетування конкретних аудиторій, генерування ідей для контенту та озвучення на різних мовах. Деякі рекламодавці обережно ставляться до контенту, створеного за допомогою штучного інтелекту, або навіть протистоять йому. Але розширення інструментів рекламних оголошень на основі ШІ на TikTok свідчить про те, що платформа серйозно ставиться до цього: навіщо ділитися комісією з TikTok Shop з тисячами випадкових творців, якщо можна залучити кількох віртуальних облич?
Для людських інфлюенсерів потенційна загроза від штучного інтелекту є двосторонньою: синтетичний контент може замінити реальну працю, а величезна кількість відео, створених ШІ, може знизити ставки для всіх. Проте наразі інструменти ШІ в галузі інфлюенсингу в основному залишаються за кадром: творці контенту зазначають, що використовують інструменти ШІ для редагування та планування контенту або пошуку угод з брендами, навіть коли технологічні компанії продовжують впроваджувати профілі та персонажі, створені штучним інтелектом. Спонсоровані відео цього типу — особливо огляди одягу або використання додатків — значно розширюють межі контенту інфлюенсерів. Чи є насправді передача продукту рекомендацією, якщо суб’єкт, який намагається вас переконати, не існує? І якщо всьому, що потрібно для просування продукту, є лише тіло, що це означає для людських інфлюенсерів, коли найшвидший, найдешевший і найменш проблематичний шлях просувається платформами, на які вони покладаються для отримання доходу?
TikTok стверджує, що весь контент, створений за допомогою рекламного інструменту, матиме позначку про походження від штучного інтелекту, і він проходитиме “кілька етапів перевірки безпеки”.