
OpenAI підтвердила придбання стартапу Statsig, який спеціалізується на тестуванні функцій і аналізі даних у реальному часі, за суму 1,1 мільярда доларів. Про це повідомляє CNBC.
Засновник і генеральний директор Statsig Віджає Раджі стане технічним директором відділу застосунків OpenAI і підпорядковуватиметься Фіджі Сімо, яка раніше обіймала посаду CEO Instacart і приєдналася до OpenAI у травні.
Statsig продовжить свою діяльність як окрема компанія, зорієнтовано обслуговуючи клієнтів з офісу у Сіетлі. В OpenAI зазначили, що угода потребує схвалення регуляторів. Раджі описав партнерство з OpenAI як “унікальну можливість” для розширення можливостей інструментів, розроблених від Statsig, у глобальних рішеннях у сфері штучного інтелекту.
Ця угода є частиною стратегії OpenAI щодо активного зростання. У травні компанія здійснила найбільшу покупку — стартап IO, заснований Джоні Айвом, за приблизно 6,5 мільярда доларів у вигляді обміну акціями, що позначило її вихід на ринок апаратури.
На початку 2024 року OpenAI також купила аналітичну платформу Rockset, а на початку 2025 року планувала угоду з інструментом для штучного інтелекту Windsurf за 3 мільярди доларів. Однак ця угода не відбулася, і в результаті стартап підписав ліцензійну угоду з Google на 2,4 мільярда доларів.