
Гігант електроніки оголосив, що модель YU7 зможе проїжджати до 518 миль на одній зарядці в окремих комплектаціях та розганятися від 0 до 100 км/год всього за 3,23 секунди. Цей новий електромобіль, який вважається китайським аналогом неіснуючого автомобіля Apple, буде доступний для попереднього замовлення починаючи з липня.
YU7 з’явився після успіху моделі SU7, яка стала популярною для Xiaomi з моменту початку поставок у березні 2024 року. Компанія повідомила, що на квітень 2025 року продано понад 200 000 SU7, що перевищує обсяги продажу електромобілів від Ford і GM.
Проте найважливіше те, що YU7 позиціонується як безпосередній конкурент Tesla Model Y, яка є найбільш продаваною моделлю компанії Ілона Маска. Xiaomi чітко заявила про намір витіснити Model Y з китайського ринку. У відповідь на оновлену версію Model Y, засновник, голова і CEO Xiaomi Лей Цзюнь опублікував зображення для порівняння розмірів обох електромобілів — справжнє змагання автомобілів.
YU7 має чимало переваг, зокрема стильний дизайн, схожий на спорткар. Автомобіль аналогічний Model Y за розміром та прискоренням, але має значно більший запас ходу. У своїй презентації Лей Цзюнь зазначив, що запас ходу є головним чинником для покупців електромобілів, що спонукало Xiaomi створити SUV, який стане лідером у класі.
На своєму веб-сайті Xiaomi описала стандартну модель YU7 з одним електродвигуном як «найдальшій пробігу електричний SUV з акумулятором менше 100 кВтг та провідником у середньому та великому сегментах електромобілів, яка досягає справді проривних показників у запасі ходу».
Серед інших важливих характеристик — обчислювальна платформа Nvidia Drive AGX Thor, активна повітряна підвіска та архітектура на 800 вольт — з піковою напругою 897 В, що дозволяє швидко заряджати акумулятор з 10 до 80 відсотків всього за 12 хвилин і додавати 620 км (385 миль) заряду всього за 15 хвилин.
Проте, чи зможе YU7 дійсно витіснити Model Y з її позицій, залежатиме від ціни — деталі щодо цінової політики очікуються ближче до липня 2025 року.