monobank представив нову версію свого сервісу “Дашборд”, запущеного вперше в 2019 році. Раніше цей інструмент дозволяв користувачам бачити кількість платіжних операцій та їх розподіл за категоріями, що допомагало зрозуміти, які бізнеси є найбільш популярними.
В оновленому “Дашборді” з’явилася можливість переглянути не лише кількість операцій, а й загальну суму трансакцій. Статистика цієї інформації доступна з 2020 року, що дозволяє відстежувати зміни в уподобаннях клієнтів monobank та динаміку розвитку бізнесів.
Наразі чисельність клієнтів monobank, згідно з даними “Дашборда”, складає 9,9 млн, тож результати статистики є досить репрезентативними.
Серед цікавих тенденцій цього року: у категорії “Розваги та спорт” клієнти monobank найбільше витрачали на послуги Apple, друге місце займає Steam, а на третьому – Google.
У сегменті “Побутова техніка” лідером є Rozetka, на другому місці – Comfy, а на третьому – “Фокстрот”. Цікаво, що сюди потрапила також супутникова служба Starlink, яка зайняла шосте місце.
У розділі “Поповнення мобільного” на перших трьох позиціях розмістилися найбільші мобільні оператори України: “Київстар”, Vodafone та lifecell.
Лідером у категорії “Кіно” є Netflix, який значно випереджає мережу Multiplex (друга позиція) та українського конкурента MEGOGO (третья позиція).
У розділі “Таксі” домінують великі сервіси замовлення транспортних послуг, при цьому Uklon та Bolt значно випереджають Uber.
Отже, перегляд такої статистики може бути цікавим як для користувачів, так і для самих компаній.





