Сповіщення на смартфонах в умовах війни мають набагато більшу значущість, ніж у звичайні часи. Вони можуть бути й позитивними, коли отримуєте звістку від близьких, або ж тривожними, коли приходить повідомлення про загрозу, наприклад, ворожі дрони, що наближаються до вашого міста. Такі сповіщення можуть стати рятівними, як, наприклад, сигнал про повітряну тривогу. Це те, що підлягає контролю, хоча іноді від нього не вдається відмовитися. Саме таку логіку закладали розробники операційних систем, а коли великі компанії не враховують це, ситуація стає прикрою.
Я користуюсь послугами “Київстар” вже близько 15 років, і в цілому не маю нарікань на якість їхніх сервісів. Моя вірність оператору не зменшилася навіть після кібератаки наприкінці 2023 року, яка призвела до тимчасового зупинення їхніх послуг. Відтоді компанія показала хороші результати: вони придбали Uklon та стали першими українськими компаніями, що вийшли на біржу NASDAQ. Тому я вирішив трохи часу присвятити тому, аби допомогти “Київстар” зрозуміти проблему, яку вони продовжують ігнорувати.
Майже з самого початку компанія пропонує своїй аудиторії мобільний застосунок “Мій Київстар”, аналогічні програми мають й інші оператори. Це цілком логічно, адже через нього легко контролювати свій тариф, поповнювати рахунок чи замовляти додаткові послуги. Як і всі, я очікую отримувати від цього додатку важливі сповіщення. Наприклад, про зниження балансу, зміни в тарифному плані або пропозиції вигідніших тарифів.
Проте, щоденно я, напевно як і мільйони інших абонентів, отримую численні беззмістовні маркетингові повідомлення як від “Київстар”, так і від інших компаній. Це змушує мене думати, що я став продуктом “Київстару”, якого вони пропонують третім особам.
Це особливо прикро, коли “Київстар” намагається купувати інші бізнеси на сотні мільйонів доларів, але досі не реалізував у “Мій Київстар” елементарної функції налаштування сповіщень.
Користувачі мають можливість або отримувати сповіщення, або вимкнути їх на рівні системи. Якщо ви прагнете отримувати важливі повідомлення від оператора, вам не дають можливість відмовитись від всього іншого. Це може мати сенс, якщо сприймати клієнтів як товар, який підлягає перепродажу, адже багато хто навіть не знає, як в налаштуваннях вимкнути сповіщення. Але це є суттєвим недоліком, якщо бізнес заснований на лояльності до бренду, оскільки якість і вартість послуг усіх операторів приблизно однакові.
Отже, “Київстар”, ваш застосунок вже давно потребує вдосконалення, і в ньому варто передбачити можливість налаштування сповіщень, щоб ваші клієнти не відчували себе товаром та частиною вашого обсягу даних, які ви надаєте іншим компаніям.





