Компанія MindsEye звільняє співробітників менш ніж через місяць після запуску

Стартап Motorica, що спеціалізується на генеративній анімації, залучив євро 5 мільйонів (приблизно 5,8 мільйона доларів США) для розвитку нових технологій. Ця інвестиція дозволяє використовувати генAI актора для створення анімацій у комп’ютерних іграх.

Інвестицію, оголошену сьогодні, очолює Angular Ventures, за участю Luminar Ventures. Компанія зазначає, що ці кошти підтримають їх швидке розширення, включаючи масштабування власної AI платформи та продовження інвестицій у дослідження і розробки для формування майбутнього миттєвої анімації персонажів.

Генеральний директор Motorica Віллем Деммерс зазначив, що аніматори витрачають 70% свого часу на технічну роботу і лише 30% — на творчість. Мета інструменту — перевернути ці цифри.

“Автоматизуючи рутинну роботу, наприклад, нудну ключову анімацію для базової локомоції, ми дозволяємо творцям зосередитися на тому, що дійсно важливо: розповіді, емоціях і інноваціях,” — сказав Деммерс. “Ця зміна допомагає студіям працювати швидше, підвищувати якість і випускати проекти з меншими перешкодами.”

Motorica повідомляє, що їхній інструмент вже застосовується в живих виробничих умовах провідними студіями. На їхньому сайті перераховані такі компанії, як Quantic Dream, Far Out Games і Digital Continue.

Максі Келлер, старший аніматор компанії agora.studio, яка раніше працювала над такими іграми, як The Last of Us: Part II та Call of Duty: WWII, зазначив, що Motorica є “найкращим інструментом для анімації локомоції та Motion Matching”, оскільки забезпечує “кращі, більш послідовні результати, ніж мокація” завдяки точному контролю за прискоренням і цільовою швидкістю, та багато чого іншого.

Після залучення інвестицій компанія планує розширити інтеграції через SDK і API, щоб забезпечити більш легке використання, а також зростати в сферах даних і бібліотеки рухів, зміцнюючи партнерства з ігровими движками, платформами для симуляцій і VFX студіями, а також розширюючи команду в області інженерії, анімації, даних та підтримки клієнтів.

“Команда Motorica прагне підвищити креативність, а не автоматизувати її,” — зазначається в зобов’язанні компанії до артистів. “Ми не заміщуємо людську креативність, а усуваємо рутинну роботу — таку, як рухи персонажів і заповнювальні цикли — дозволяючи креативним командам зосередитися на виконанні, наративі та стилі.

Моделі 3D, створені штучним інтелектом, часто мають помітні недоліки

У звіті “Стан індустрії” на конференції розробників ігор 2025 року, 51% опитаних розробників зазначили, що інструменти генеративного AI вже використовуються на їхніх робочих місцях, хоча 30% учасників заявили, що ця технологія матиме “негативний” вплив на індустрію. З того часу розробники висловлювали стурбованість щодо якості 3D моделей, створених AI, які іноді виявляють помітні недоліки.

Проте, ентузіазм до генAI у певних секторах індустрії не вщухає. У січні компанія Krafton представила генAI компаньйонів, які поведінка веде “як людина”, в той час як Microsoft подала заявку на патент на “зміни в наративних досвідах” з використанням цієї технології.

Цього року деякі компанії, які впроваджують генеративний AI, опинилися в епіцентрі суперечок. Незалежний розробник Serene Questworks був звинувачений у тому, що замінив акторів у своїй грі на AI голоси, а Sony нібито використовувала генAI для створення аніматроніки Алої, головної героїні серії Horizon. Водночас керівник Compulsion Games, що належить Microsoft, заявив, що використання генAI “не є обов’язковим” в Xbox.

Спілка виконавців SAG-AFTRA була в страйку майже рік, до 12 червня, працюючи над покращенням захисту прав AI і умов праці. У цей день членам спілки наказали повернутися до роботи відповідно до Угоди про інтерактивні медіа після досягнення попередньої угоди, яка включала “обмеження на AI”.

Motorica, схоже, прагне уникнути подібної негативної уваги. “Команда Motorica прагне підвищити креативність, а не автоматизувати її,” — зазначається в зобов’язанні компанії до артистів. “Ми не заміщуємо людську креативність, а усуваємо рутинну роботу — таку, як рухи персонажів і заповнювальні цикли — дозволяючи креативним командам зосередитися на виконанні, наративі та стилі.

Розробник ігор та конференція розробників ігор є сестринськими організаціями, що належать Informa.

Оновлення від 24 червня: Цю новину було оновлено, щоб вірно зазначити, що Motorica залучила 5 мільйонів євро, що приблизно відповідає 5,8 мільйона доларів США. Раніше було помилково зазначено, що компанія залучила 5 мільйонів фунтів стерлінгів.

  • Савчук Анастасія

    Related Posts

    Microsoft безкоштовно надає розширені оновлення безпеки для Windows 10, але є підводні камені

    Минулого року компанія Microsoft повідомила, що стягуватиме 30 доларів за рік додаткових оновлень безпеки для Windows 10. Наразі вона дозволяє споживачам безкоштовно підключатися до програми розширених оновлень безпеки (ESU) перед…

    Google нарешті дозволив користувачам Android розміщувати адресний рядок Chrome внизу

    Google починає впроваджувати нову функцію для Chrome на Android, яка дозволяє користувачам переміщати адресний рядок у нижню частину екрану. Ця можливість вже доступна для користувачів Chrome на iOS з 2023…

    You Missed

    Microsoft безкоштовно надає розширені оновлення безпеки для Windows 10, але є підводні камені

    Microsoft безкоштовно надає розширені оновлення безпеки для Windows 10, але є підводні камені

    Китай призупинив роботу ІТ-інструментів під час університетських іспитів по всій країні

    Китай призупинив роботу ІТ-інструментів під час університетських іспитів по всій країні

    Зростання активності в злиттях та поглинаннях у фінансових технологіях

    Зростання активності в злиттях та поглинаннях у фінансових технологіях

    Google нарешті дозволив користувачам Android розміщувати адресний рядок Chrome внизу

    Google нарешті дозволив користувачам Android розміщувати адресний рядок Chrome внизу

    Стартап Motorica, що спеціалізується на анімації за допомогою штучного інтелекту, залучив інвестиції у розмірі 6,8 мільйона доларів

    Стартап Motorica, що спеціалізується на анімації за допомогою штучного інтелекту, залучив інвестиції у розмірі 6,8 мільйона доларів

    Сповіщення про спраглий фільм F1 від Apple отримало очікуваний відгук

    Сповіщення про спраглий фільм F1 від Apple отримало очікуваний відгук