За фінансовий рік, що закінчився у березні 2025 року, компанія Sony Interactive Entertainment отримала близько $31,5 млрд доходу, з яких лише 3% надходили від продажу фізичних копій ігор для консолей PS4 і PS5. Це є найнижчим показником за весь час існування компанії: до виходу PS5 ця частка становила 6%, після чого знизилася до 5% і 4%, згідно з інформацією Kotaku.
Незважаючи на низький відсоток, доходи від фізичних ігор залишаються значними — приблизно $945 млн. Аналітики зазначають, що однією з причин такого зниження є зменшення кількості великих проектів від Sony, які, як правило, купують в фізичному форматі. Інша причина пов’язана з загальною тенденцією переходу гравців на цифрові копії та підписні сервіси, такі як PlayStation Plus і PS Plus Extra.
Зменшення важливості фізичних ігор впливає на плани компанії щодо майбутньої консолі. За повідомленнями Insider Gaming, нова PlayStation 6 може вийти в двох версіях: стандартній та більш доступній цифровій, що не матиме дисководу. Цей підхід нагадує стратегії конкурентів Xbox і Nintendo, де цифрові версії стають все більш популярними: багато ігор на Xbox уже не виходять у фізичному форматі, а на новому Switch 2 використовуються картки-ключі замість традиційних картриджів.





