Компанія Glovo провела в Україні вже другий захід під назвою Glovo Academy — навчальну програму для малих та середніх підприємств (МСБ), яка сприяє розвитку бізнесу та ефективному використанню цифрових інструментів.
На заході виступив співзасновник Glovo Саша Мішо, який прилетів з Барселони, щоб обговорити з українськими підприємцями свій досвід та погляди на майбутнє малого бізнесу в Україні.
“Ми у Glovo впевнені, що малий та середній бізнес, зокрема в ресторанній сфері, є ключовим для розвитку місцевої економіки. Саме тому ми запустили Glovo Academy — платформу, що підтримує підприємців в отриманні нових знань і розвитку. Наша мета — бути надійним партнером й підтримувати зростання ринку,” — підкреслив Саша Мішо.
Саша Мішо, співзасновник Glovo
Під час події, за участі фахівців, пройшли тренінги, присвячені сучасним стратегіям розвитку бізнесу, використанню технологій для масштабування, а також функціонуванню ресторанної індустрії в умовах війни.
“Учасники Glovo Academy отримали практичні рекомендації з посилення онлайн-присутності, ефективного використання цифрових рішень та розвитку партнерств, а також поділилися своїм досвідом і проблемами,” — повідомили в компанії. Захід проходив у Києві і об’єднав понад 40 представників ресторанного сектора, експертів та представників влади.
Крім того, компанія анонсувала проведення аналогічних освітніх заходів Glovo Academy в інших українських містах, щоб поділитися досвідом із більшою кількістю підприємців.
Перша освітня подія в рамках програми Glovo Academy відбулася 17 червня у Львові, в якій взяло участь понад 50 представників ресторанного бізнесу.
Програма Glovo Academy охоплює 10 країн, а її учасниками стали представники з 72 міст. З 2024 року до програми приєдналися понад 1000 локальних підприємств. Це ініціатива підтримки малого та середнього бізнесу Glovo Local, запроваджена в 2022 році. Наразі Glovo співпрацює в Україні з більш ніж 12 000 закладами, з яких понад 80% — це МСБ.






