
Tesla стикається з серйозними проблемами при впровадженні своїх роботаксі, що не відповідає з Optimism, з яким деякі фанати і блогери сприймають нові безпілотні автомобілі компанії. Завдяки активним користувачам Reddit, ми тепер маємо список помилок, що сталися з “некерованими” автомобілями в перші кілька днів їхнього використання.
### Інциденти, пов’язані з «фантомним гальмуванням»
Кілька випадків стосуються «фантомного гальмування», коли автомобіль несподівано зупиняється без видимої причини. Система сприйняття Tesla, що працює лише з камерами, вже давно має проблеми з фантомним гальмуванням, помилково інтерпретуючи тіні, дорожню розмітку або інші фактори навколишнього середовища, що активує автоматичне екстрене гальмування. У списку Reddit згадується три випадки фантомного гальмування.
### Інші зафіксовані інциденти
Ось інші інциденти, які були зафіксовані до цього часу:
Tesla зазначила, що збирає відгуки від користувачів для покращення роботаксі. Деякі перші пасажири висловили свої думки в соціальних мережах, в основному щодо покращення роботи додатка. (Додаток не дозволяє змінювати місце збору клієнта і не надає можливості точно вказати місце висадки в зоні обслуговування.) Один із користувачів, який постійно публікує контент на підтримку Tesla, заявив, що під час своїх 20 поїздок за два дні він не стикнувся з жодними проблемами. “Жодних втручань, жодних критичних безпекових питань. Усі мої поїздки були гладкими і комфортними,” – написав він.
### Загальний висновок
Але наведеному вище списку показують, що досвід користувачів не завжди був настільки безперешкодним. Більше того, інформація про ці інциденти стала відома лише тому, що клієнти роботаксі документують свої поїздки і публікують їх в соціальних мережах. Техас не вимагає звітності про інциденти або обміну даними з боку Tesla, хоча нещодавно штат схвалив нову систему ліцензування, що може ускладнити процес для компанії. Одне з положень дозволяє регуляторам скасовувати ліцензії, якщо автономні автомобілі компанії виявляться небезпечними.
Зверніть увагу, що це інциденти, які сталися серед невеликого парку з 10-20 автомобілів всього за три дні часткової доступності. Ілон Маск заявив, що він хоче мати тисячі машин на дорогах протягом кількох місяців і, можливо, “мільйон” до кінця наступного року. Уявіть, яким буде список у такому випадку.