
Компанія NVIDIA оголосила про те, що два найбільших замовника склали приблизно 40% її загального доходу у другому кварталі 2025 року. Один з клієнтів забезпечив 23% доходів, а інший — 16%. Цю інформацію розкриває TechCrunch.
У звіті, надісланому до Комісії з цінних паперів і бірж США (SEC), обидва замовники позначені як “Клієнт А” та “Клієнт B”. У першій половині фінансового року їх внесок у виторг становив 20% та 15% відповідно. Ще чотири клієнти забезпечили доходи в межах від 10% до 14%.
У підсумку NVIDIA задекларувала рекордний прибуток у розмірі $46,7 млрд за квартал, що на 56% більше у порівнянні з минулим роком. Основним фактором стало зростання сфери дата-центрів для штучного інтелекту. Компанія підкреслила, що ці замовники є “прямими” — це виробники устаткування, інтегратори або дистриб’ютори, а не великі хмарні компанії. Таким чином, Microsoft, Amazon, Google або Oracle, ймовірно, не є “Клієнтом А” чи “B”, хоча їхні замовлення можуть проходити через посередників.
Фінансовий директор NVIDIA Ніколь Кресс зазначила, що провідні хмарні постачальники формують половину доходу від дата-центрів, які у свою чергу складають 88% загального виторгу компанії.
Аналітики зауважують, що така висока концентрація доходу серед невеликої кількості клієнтів несе певні ризики. Проте, саме ці замовники мають великі фінансові ресурси та генерують значний вільний грошовий потік, що, швидше за все, спонукатиме їх інвестувати у розвиток дата-центрів у наступні роки.