
Популярна платформа для вивчення мов Duolingo анонсувала придбання лондонського стартапу NextBeat, який спеціалізується на музичних іграх та інтегрує ліцензовану музику в геймплей. Це рішення має на меті зробити музичні курси з навчання мов більш привабливими.
“Навчальний процес повинен бути так само захоплюючим, як й гра в улюблену гру, будь то вивчення нової мови або виконання улюбленої пісні”, — зазначив Боб Міз, бізнес-директор Duolingo. “Це крок у напрямку залучення досвідчених фахівців. Команда NextBeat володіє значним досвідом в мобільних іграх і музиці, що дозволить зробити наш музичний курс та платформу Duolingo більш розважальними та ефективними”.
Завдяки угоді до команди Duolingo долучиться 23 нових спеціалісти, які мають експертизу в ігровому дизайні, утриманні користувачів, монетизації, звуковому дизайні та ліцензуванні музики. Вони допоможуть у розробці нових музичних ігор та курсів з вивчення мов.
З моменту запуску бета-версії Duolingo Music вже залучило понад мільйон користувачів. Поглинання NextBeat підсилює амбіції Duolingo в сфері музичного навчання.
“З початку нашої роботи було зрозуміло, що Duolingo та NextBeat мають спільні цінності: пріоритетність учнів, увага до дизайну та неперебірливість у сприйнятті себе”, — прокоментував Саймон Хейд, генеральний директор NextBeat. “Об’єднання зусиль дозволить нам втілити нашу пристрасть до музики та ігор у платформі, яка змінює уявлення про навчання”.
NextBeat відома такими проектами, як Beatstar і Country Star, які отримали понад 100 мільйонів завантажень на мобільних платформах та принесли майже $200 мільйонів доходу.