
AT&T модернізує свою мережу екстреного виклику 911, щоб надати користувачам більш ефективні способи обміну важливою інформацією з екстреними службами. Починаючи з жовтня, платформа екстрених зв’язків ESInet від AT&T спростить можливість для абонентів відправляти фотографії та відеосообщення до підтримуваних диспетчерських центрів, що допоможе швидше пояснити ситуацію і краще підготувати рятувальників до прибуття на місце події.
Платформа ESInet сприяє більш швидкому й надійному обробленню викликів у диспетчерських центрах 911, замінюючи традиційні аналогові з’єднання на волоконно-оптичні IP-мережі. Від моменту запуску в 2018 році, за даними AT&T, 1700 центрів екстрених викликів вже перейшли на нову технологію зв’язку.
Надсилання мультимедійного контенту диспетчерам екстрених служб наразі є досить складним процесом, але AT&T запевняє, що майбутнє оновлення зробить це так само просто, як обмін текстовими повідомленнями з родичами та друзями. Хоча AT&T стане першим оператором в США, який підтримає ці функції, обмін зображеннями та відео буде сумісним з іншими операторами, які вирішать інтегрувати його.
Підтримка мультимедійних повідомлень у надзвичайних ситуаціях буде впроваджена разом із функціями безпеки, які нададуть диспетчерам спеціальне приватне інтернет-з’єднання для доступу до даних з публічної безпеки з хмари, що допоможе захистити чутливу інформацію про надзвичайні ситуації від кіберзагроз. Обрані автомобілі Toyota 2026 року, оснащені вбудованою SIM-картою AT&T Connected Car, також зможуть автоматично надсилати дані про аварії диспетчерам екстрених служб, включаючи статус подушок безпеки та точне місцезнаходження автомобіля.