Apple впроваджує зміни в брендинг свого сервісу потокового відео, який тепер відомий як “Apple TV”. Це нововведення, що відображає “яскраву нову ідентичність” компанії, може призвести до певної плутанини серед користувачів, адже аналогічна назва вже використовується для програми Apple TV, що дозволяє купувати або орендувати фільми, а також для апаратного забезпечення, зокрема Apple TV 4K.
У своєму оголошенні Apple визнає, що новий брендинг може внести невизначеність, зазначаючи, що контент, як наприклад F1, доступний для покупки на Apple TV, а також вказуючи, що “Apple TV доступна в програмі Apple TV” на таких пристроях, як Apple TV. Це, безумовно, підкреслює суперечливість у назвах, яка може поставити користувачів у складне становище.
На сьогоднішній день Apple не надала жодної додаткової інформації стосовно нового брендингу свого стрімінгового сервісу. Залишається невідомим, чи буде змінено логотип, або ж компанія знайде інші способи розрізнення сервісу від вже існуючих продуктів.
Ми звернулися до Apple для отримання коментарів щодо можливих змін у програмі Apple TV та апаратному забезпеченні, і будемо готові оновити інформацію, щойно отримаємо відповідь. Ці зміни в назвах і функціональності можуть суттєво вплинути на користування сервісом, тому слідкуйте за новинами, щоб бути в курсі всіх оновлень.





