
Apple намагається відговорити європейців від використання iOS-додатків, які підтримують альтернативні платіжні системи, намагаючись скласти на них враження небезпеки. Джон Грубер з Daring Fireball зауважив, що на сторінці App Store додатку Instacar видно червоний знак оклику, поряд з попередженням, що він не використовує “приватну та безпечну платіжну систему” Apple.
Instacar — це угорський додаток, який існує вже три роки і дозволяє перевіряти пробіг та ціну вживаних автомобілів. Проте він недоступний у американському App Store. В Угорщині ж, в рамках ЄС, він входить до п’ятірки найкращих додатків у категорії Бізнес, маючи тисячі позитивних відгуків — це не типова послуга, яка б вимагала підвищеної обережності. Єдине, що, здається, турбує Apple, так це те, що Instacar використовує зовнішню платіжну систему, і функції App Store, такі як історія покупок, Сімейний доступ та єдине управління підписками, не будуть доступні для таких покупок.
“При створенні облікового запису на зовнішньому веб-сайті розробника вам, можливо, доведеться надати особисту інформацію, включаючи платіжні дані, безпосередньо розробнику або третім сторонам”, — зазначає Apple на сторінці підтримки, яка посилена попереджувальним повідомленням. “Ви довіряєте розробнику, а також будь-яким партнерам та постачальникам платіжних послуг, з якими він працює, обробляти вашу інформацію відповідно до їхніх стандартів конфіденційності та безпеки”.
Apple вже піддається критиці в ЄС за свої тактики залякування. У квітні Європейська комісія опублікувала попередні висновки, згідно з якими Apple “створює надмірні труднощі та плутанину” для користувачів, які намагаються встановити альтернативні торгові майданчики, що пов’язано з необхідністю проходження через декілька страшних попереджень, де користувачі мають підтвердити бажання продовжити.
Це попередження в App Store також з’явилося після нещодавнього рішення у справі Epic проти Apple, яке забороняє Apple обмежувати розробників у способах посилання на альтернативні платіжні системи. Однією з важливих умов, введених для протидії тактиці залякування Apple, є те, що компанія не може заважати споживачам залишати додаток, використовуючи щось більше, ніж “нейтральне повідомлення” про перенаправлення на сторонній сайт, хоча ця заборона не поширюється за межі США.