Apple дозволить користувачам прокручувати стрічку у Vision Pro за допомогою очей

Apple випробовує нову функцію, яка дозволить користувачам прокручувати додатки Vision Pro за допомогою трекінгу очей, згідно з інформацією Марка Гурмана з Bloomberg.

Прокручування на основі трекінгу очей

Прокручування, що ґрунтується на русі очей, ймовірно, буде підтримуватися у всіх вбудованих додатках Apple, а компанія також працює над тим, щоб дозволити стороннім розробникам використовувати цю можливість. Як саме це працюватиме — залишається загадкою, але можна припустити, що система може вимагати від користувача витримати погляд на краю сторінки або зосередити увагу на елементі інтерфейсу, а потім перевести погляд вище або нижче для прокручування.

Доступні альтернативи прокручування

Зараз існує можливість аналогічного прокручування через функцію Dwell Control, яка дозволяє відкривати меню або виконувати дії, коротко зупиняючи погляд на певних елементах. Щоб прокручувати, користувач може подивитися на значок, поки сторінка не прокрутиться на певну відстань — цей спосіб не дуже зручний, і було б дивно, якби тестована Apple функція працювала за тим же принципом.

Існуючі методи прокручування

Окрім альтернатив для людей з обмеженими можливостями, існують інші способи прокручування: класичний — стискання пальцями і переміщення руки вгору чи вниз, підключення Bluetooth-мізі, або використання аналогового джойстика безпровідного контролера.

Огляд планів Apple

На вихідних Гурман зазначив у своїй розсилці Power On, що Apple планує значний реліз для visionOS 3, тому ми можемо дізнатися більше про нову функцію прокручування з трекінгом очей під час виступу компанії на WWDC у червні.

  • Аватар

    Савчук Анастасія

    Related Posts

    Прихід E-Day у 2026 році в Gears of War

    Microsoft вперше анонсувала гру Gears of War: E-Day під час минулорічного Xbox Games Showcase, а сьогодні на виставці компанія представила орієнтовну дату виходу нової частини sci-fi шутера – 2026 рік.…

    Tesla нещодавно втратив керівника відділу робототехніки

    Глава інженерного підрозділу Optimus, що займається розробкою гуманоїдних роботів для Tesla, залишив компанію в п’ятницю. Мілан Ковач оголосив про свій відхід на платформі X, запевнивши, що це “не вплине на…

    You Missed

    Прихід E-Day у 2026 році в Gears of War

    Прихід E-Day у 2026 році в Gears of War

    Джоні Айв стверджує, що Rabbit та Humane випустили погані продукти

    Джоні Айв стверджує, що Rabbit та Humane випустили погані продукти

    Tesla нещодавно втратив керівника відділу робототехніки

    Tesla нещодавно втратив керівника відділу робототехніки

    Нереально дорога система моніторингу Home від Ultrahuman має обмежені можливості

    Нереально дорога система моніторингу Home від Ultrahuman має обмежені можливості

    Microsoft доповнив Game Pass більше ніж 50 класичними ретро-іграми

    Microsoft доповнив Game Pass більше ніж 50 класичними ретро-іграми

    Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft

    Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft