
Apple звернулася до суду проти мережі кінотеатрів Apple Cinemas, звинувачуючи її у незаконному використанні своїх торгових марок, що, на думку компанії, може ввести споживачів в оману. Про це повідомляє агентство Reuters.
Одним із аргументів Apple є те, що новий кінотеатр Apple Cinemas було відкрито в Сан-Франциско, всього за годину їзди від її штаб-квартири в Купертіно, що може створити у споживачів ілюзію зв’язку між обома компаніями. В Apple також підкреслили, що виникає потреба пояснювати в засобах масової інформації, що нові кінотеатри не мають нічого спільного з корпорацією.
«Споживачі не повинні відвідувати кінотеатр Apple Cinemas, думаючи, що він пов’язаний із відомим брендом Apple, який має свою репутацію і капітал, коли насправді Apple Cinemas не має до нього жодного відношення», – зазначають представники Apple.
Позов містить приклади користувачів соцмереж, які запитують про можливі зв’язки між кінотеатрами та Apple. В компанії також зазначили, що Apple Cinemas продовжує свою діяльність, незважаючи на попередні вимоги Apple припинити використання цієї назви.
Крім того, Apple стверджує, що мережа кінотеатрів використовує схожу назву для вигідних орендних угод, намагаючись позиціонувати свої заклади як альтернативу магазинам Apple Store в торгових центрах. Технологічна компанія занепокоєна можливими наслідками такого позиціонування для свого бренду, особливо враховуючи плани Apple Cinemas на агресивне розширення в США. За інформацією позову, підприємство планує відкрити ще 100 кінотеатрів протягом наступних десятиліття.
Apple подала позов з вимогою заборонити мережі кінотеатрів використання назви Apple та отримати фінансову компенсацію, суму якої наразі не розкрито. Представники Apple Cinemas поки що не надали коментарів щодо ситуації.