
Сервіс для вивчення мов Duolingo оголосив про придбання компанії NextBeat, лондонського стартапу, що розробляє музичні ігри, які поєднують ліцензовану музику з ігровим процесом. У рамках цього злиття Duolingo прагне зробити свій музичний курс більш захопливим.
“Навчання повинно бути таким же цікавим, як ігри, які ми любимо, незалежно від того, чи вивчаєте ви нову мову, чи насолоджуєтеся улюбленою піснею,” — зазначив Боб Міз, головний бізнес-директор Duolingo. “Цей крок — стратегічна інвестиція в таланти. Команда NextBeat має вражаючий досвід у галузі мобільних ігор та музики, що подарує нові можливості для нашого музичного курсу та всієї платформи Duolingo.”
Завдяки купівлі NextBeat до команди Duolingo приєднується 23 нових спеціалісти з досвідом в ігровому дизайні, утриманні користувачів, монетизації, звуковому дизайні та музичному ліцензуванні. Вони допоможуть в розробці нових музичних ігрових курсів для платформи.
З моменту бета-тестування Duolingo Music послугами вже скористалися мільйон користувачів. Придбання лондонського стартапу підсилює амбіції компанії в галузі музичного навчання.
“З перших днів було очевидно, що Duolingo і NextBeat поділяють спільні цінності: ставити учнів на перше місце, зосереджуватися на дизайні та зберігати легкість у підході,” — додав Саймон Хейд, генеральний директор NextBeat. “Об’єднавши наші зусилля, ми зможемо перенести пристрасть до музики та ігор на платформу, яка змінює способи навчання.”
NextBeat найбільш відомий завдяки іграм Beatstar і Country Star, які отримали понад 100 мільйонів завантажень на мобільних платформах і принесли майже 200 мільйонів доларів доходу.