Звіт: Студія Cat Daddy Games, що працює над іграми для мобільних пристроїв, проводить скорочення штатів

2K-власне мобільне студію Cat Daddy Games, яка працювала над проектами на базі франшиз NBA 2K, WWE і NFL 2K, ймовірно, звільнила частину своїх співробітників.

Кілька розробників підтвердили свої звільнення через Linkedin. Спеціаліст з живих операцій Кейд Ахерн, старший продюсер Боб Гівнін та продюсер живих операцій Джефф Каллес опублікували дописи про звільнення та зазначили, що їх особисто торкнулися ці скорочення.

«Ну, нарешті це мене торкнуло», — написав Ахерн. «Як і багато інших у цій галузі, я також став жертвою звільнень. Я завжди буду вдячний своїм колегам у Cat Daddy Games, які допомогли мені вирости за всі ці роки, і я дуже їх сумуватиму, але схоже, що пора рухатися далі».

Гівнін конкретно зазначив, що його «посада стала зайвою» вчора. Коли запитали про підтвердження та деталі звільнень, представник 2K повідомив, що компанія не має коментарів на цей момент.

Схоже, що це не перша хвиля звільнень у студії в 2025 році. Продюсер Нікі Бодрі зазначила, що її звільнили в кінці травня, а 3D-аніматор Пітер Хон написав схожий пост у березні, вказавши, що його торкнулися «корпоративні перетворення» в компанії.

У лютому виробник Grand Theft Auto компанія Take-Two Interactive, яка володіє 2K, повідомила про «стабільний» фінансовий квартал, в якому NBA 2K перевершила внутрішні очікування. Незважаючи на перенесення виходу Grand Theft Auto VI на 2026 рік, компанія прогнозує зростання доходів приблизно на 5% у найближчому році.

Минулого місяця компанія продовжила свої багаторічні партнерства в рамках NBA 2K. NBA 2K25 вже продалася в кількості майже 10 мільйонів одиниць по всьому світу, що на 7% більше, ніж продажі NBA 2K24 за той же період.

Мобільний підрозділ Take-Two становив понад 50% загальних чистих доходів компанії під час другого кварталу минулого фінансового року та понад 64% повторних витрат споживачів, що підкреслює його важливість для компанії.

У листопаді 2024 року Take-Two повідомила, що розглядає можливість створення мобільних проектів для кількох консольних і ПК-ігор, а також шукає «вибіркові можливості для злиттів і поглинань на мобільному ринку» після придбання Zynga у 2022 році.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Засновник ZeniMax Online Studios Метт Фірор покидає компанію на фоні звільнень у Xbox

    Засновник ZeniMax Online Studios Метт Фірор, який очолював розробку The Elder Scrolls Online (ESO), покидає компанію. Фірор повідомив цю новину в офіційній заяві на платформі X (колишній Twitter), зазначивши, що…

    Оновлення патчів №12: Xbox продовжує скорочення персоналу, Kotaku виходить з G/O Media, а колишнього працівника Unity засуджено до ув’язнення

    Цього тижня компанія Microsoft викликала справжню бурю в індустрії відеоігор, звільнивши близько 9,000 працівників, серед яких значна частина стосувалася її підрозділу відеоігор. Ми поки що намагаємось зрозуміти, наскільки масштабними були…

    You Missed

    Bluesky запускає перевірку віку у Великій Британії

    Bluesky запускає перевірку віку у Великій Британії

    YouTube повідомляє творцям, що вони можуть вільніше використовувати нецензурну лексику

    YouTube повідомляє творцям, що вони можуть вільніше використовувати нецензурну лексику

    BNY надасть «цифровим працівникам» на базі штучного інтелекту власні електронні адреси

    BNY надасть «цифровим працівникам» на базі штучного інтелекту власні електронні адреси

    Звіт: Студія Cat Daddy Games, що працює над іграми для мобільних пристроїв, проводить скорочення штатів

    Звіт: Студія Cat Daddy Games, що працює над іграми для мобільних пристроїв, проводить скорочення штатів

    Pixel 10 від Google, мабуть, отримає підтримку магнітної зарядки Qi2

    Pixel 10 від Google, мабуть, отримає підтримку магнітної зарядки Qi2

    Krafton критикує колишніх керівників Subnautica 2, які тепер оголосили про намір подати позов

    Krafton критикує колишніх керівників Subnautica 2, які тепер оголосили про намір подати позов