
Компанія EA змінила свою політику гібридної роботи, встановивши мінімум три дні роботи в офісі на тиждень. Модель «позаштатної роботи в межах міста» поступово скасовується і її впровадження відбудеться протягом трьох до двадцяти чотирьох місяців, залежно від місцезнаходження співробітників.
У листі, надісланому працівникам, генеральний директор Енді Уілсон зазначив, що особиста присутність у офісі сприяє «кінетичній енергії, яка стимулює творчість, інновації та зв’язки, що часто призводить до несподіваних проривів, які забезпечують неймовірний досвід для гравців.
У наступному листі президент EA Entertainment Лора Міеле пояснила, що це рішення є переходом компанії від «децентралізованого підходу до єдиного глобального робочого моделю».
Міеле вказала на кілька ключових моментів, починаючи з того, що ці зміни «не набудуть чинності негайно», і перехід до нової моделі роботи відбуватиметься «з мінімальним строком попередження у 12 тижнів перед будь-якими змінами». Час реалізації варіюватиме в залежності від регіону.
Щодо ситуації в офісах, Міеле повідомила, що компанія вводить «радіус 30 миль/48 км» навколо офісів EA.
«Співробітники, які проживають у межах 30 миль/48 км від офісу EA, перейдуть на модель гібридної роботи», – йдеться у листі. «Ті, хто живуть за межами цього радіусу, розглядатимуться як дистанційні працівники, якщо їхня роль не призначена як позаштатна або гібридна.»
EA також закриває модель «позаштатної роботи у межах міста». Залежно від місцезнаходження, «перехід може тривати від трьох до двадцяти чотирьох місяців». Врешті-решт, Міеле зазначила, що «будь-яке виключення з робочої моделі та майбутні дистанційні найми повинні будуть отримати затвердження безпосередньо від генерального директора».
Джерела в EA, що говорили анонімно, зазначили, що деякі співробітники висловлювали «тривалі переїзди, які тепер від них очікують» після оголошення, в той час як інші вказували на «проблеми з доглядом за дітьми або особистими медичними умовами, які покращилися завдяки дистанційній роботі».
«Інші, які класифікуються як дистанційні та знаходяться за межами 30-мильної зони, висловлювали занепокоєння з приводу того, що буде з їхніми ролями, якщо вони не зможуть або не будуть бажати переїхати ближче до офісу в довгостроковій перспективі», – йдеться у звіті.
З початку 2023 року дочірня компанія EA BioWare перенесла співробітників до інших команд EA після виходу Dragon Age: The Veilguard, зосередивши «усю увагу» на майбутній частині Mass Effect, в той час як деякі з них були звільнені, згідно з інформацією. Дочірня компанія Respawn Entertainment нібито також звільнила кілька співробітників у березні, скасувавши неназваний проект в процесі. Наприкінці квітня EA звільнила від 300 до 400 співробітників. На початку травня Уілсон зазначив, що видавець «ніколи не був таким оптимістичним щодо майбутнього».
EA не є єдиним видавцем, який наполягає на поверненні до офісів
Наприкінці 2024 року шведська компанія Paradox Interactive змінила свої гібридні графіки роботи, зобов’язуючи працівників бути в офісі чотири дні на тиждень, починаючи з лютого 2025 року, і протягом п’яти днів на тиждень до вересня.
Під час інтерв’ю, проведених Game Developer, як нинішні, так і колишні розробники висловили незадоволення цим політикою. За опитуванням, проведеним профспілкою Unionen і SACO після оголошення, більше 50 відсотків співробітників повідомили, що розглядають можливість змінити місце роботи.
У вересні 2024 року Ubisoft запровадила політику повернення до офісу у всій структурі компанії, приблизно через рік після оголошення аналогічних вимог в Ubisoft Montreal. Через місяць профспілки Студії Ubisoft у Барселоні, як повідомляється, подали позов проти компанії, про що стало відомо в листопаді.
В жовтні 2024 року Cloud Imperium нібито запровадила тимчасовий режим роботи, зобов’язуючи розробників, які працюють над Star Citizen, працювати сім днів на тиждень. У листопаді працівники профспілок ZeniMax вийшли на страйк у відповідь на політику дистанційної роботи від Microsoft, а також рішення продовжувати аутсорсинг роботи з контролю якості.