Звіт Microsoft за третій квартал демонструє невелике зростання Xbox на фоні майбутніх підвищень цін

Корпорація Microsoft продовжує зосереджуватися на хмарних технологіях та інтеграції штучного інтелекту в Xbox, про що свідчать останні зміни цін на консолі. Це було окреслено у звіті компанії за третій квартал фіскального року 2025, що охоплює період до 31 березня 2025 року.

Сегмент “Інтелектуальне хмара”, що включає платформу хмарних обчислень Azure, отримав 26.8 мільярдів доларів доходу, що становить зростання на 21 відсоток. Зростання доходів від Azure та “інших хмарних послуг” склало 33 відсотки, при цьому 16 пунктів із цього зростання забезпечили послуги штучного інтелекту, як пояснила фінансовий директор Емі Худ під час конференц-дзвінка.

Ця сума значно перевищує 13.4 мільярда доларів доходу від особистих комп’ютерів, до яких входять ігри та супутні послуги. Що стосується ігрового бізнесу, доходи зросли на 5 відсотків, а у постійній валюті — на 6 відсотків. Доходи від контенту та послуг Xbox зросли на 8 відсотків та на 9 відсотків у постійній валюті.

Компанія підкреслила, що завершила квартал як “найкращий видавець за попередніми замовленнями та попередньою установкою” на Xbox та у PlayStation Store, хоча конкретні цифри не були озвучені. Що стосується Game Pass, доходи на ПК зросли більше ніж на 45 відсотків у порівнянні з минулим роком, а користувачі провели понад 150 мільйонів годин, граючи через хмарний гейминг.

Microsoft також виділила час для обговорення інтеграції штучного інтелекту в Xbox, наводячи приклади, такі як генеративна модель штучного інтелекту, яка була оголошена в лютому для допомоги розробникам ігор, та інструмент Copilot, що підтримує гравців. Як і під час попереднього оголошення кілька місяців тому, компанія не уточнила, як саме відбудеться інтеграція штучного інтелекту, а також конкретні переваги або варіанти використання кожного з них.

Фільм за мотивами Minecraft також отримав згадку в контексті “монетизації нашої інтелектуальної власності новими способами”, він заробив 550 мільйонів доларів у всьому світі менше ніж за два тижні з моменту прем’єри. Microsoft зафіксувала зростання активних користувачів Minecraft на понад 75 відсотків у річному вимірі з моменту виходу фільму на початку квітня.

Сьогодні компанія також оголосила про підвищення цін на апаратуру, включаючи консолі, контролери та деякі аксесуари, а також про те, що ціна на деякі ігри першої партії становитиме 80 доларів, починаючи з цьогорічного святкового сезону. З огляду на попередні показники, можна помітити, що цей крок є наслідком зниження продажів апаратного забезпечення Xbox у другому кварталі, що продовжило тенденцію, що спостерігалася в першому кварталі.

Доходи після року масових скорочень і активного бойкоту

Протягом 2024 року багато розробників під егідою Microsoft об’єднувалися в умовах масових звільнень. Як Microsoft, так і дочірня компанія Activision Blizzard були звинувачені в “недобросовісному веденні переговорів” зі сторони працівників профспілки Raven Software, тоді як працівники служби контролю якості Activision Blizzard протестували проти вимоги повернення в офіс.

Профспілки об’єдналися в рік, коли Microsoft скоротила близько 2550 людей та закрила кілька студій ZeniMax, включаючи Arkane Austin, Alpha Dog Games та Tango Gameworks.

“Ми продовжуємо трансформувати бізнес і зосереджуватися на розширенні маржі, надаючи наші ігри більше ніж 500 мільйонам активних користувачів щомісяця на різних пристроях,” сказав голова ради директорів та генеральний директор Сатья Наделла під час конференц-дзвінка за третій квартал.

Microsoft уже стикається з тиском через поточну ситуацію у світі. Послуги Azure та штучного інтелекту стали об’єктом критики з боку кампанії бойкоту, інвестицій та санкцій (BDS), в якій Microsoft є однією з основних цілей. Минулого тижня розробник гри Tenderfoot Tactics, Badru, прибрав свою гру з Xbox у солідарності з кампанією. Працівники Microsoft також розпочали кампанію “No Azure for Apartheid” у 2024 році, вимагаючи від компанії припинити всі контракти та партнерства Azure з ізраїльським військом і урядом.

На завершення компанія оприлюднила наступні показники: 70.1 мільярда доларів доходу (зростання на 13% в річному обчисленні), з яких 29.9 мільярда доларів з продуктивності та бізнес-процесів, 26.8 мільярда доларів з інтелектуального хмари та 13.4 мільярда доларів з особистих комп’ютерів. Останній сегмент враховує попередні замовлення Windows OEM, використання завдяки партнерству в пошуку та доходи з ігор та послуг Xbox.

  • Аватар

    Коваленко Марія

    Related Posts

    Звіт: Cliffhanger Games, що розробляло Black Panther, закрито EA

    Компанія Electronic Arts, за інформацією, закрила студію Cliffhanger Games, розташовану в Сіетлі, не пройшовши й двох років з моменту її заснування. Студія анонсувала свою першу гру – екшн з відкритим…

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    The Witcher 3: Wild Hunt принес 2.4 мільярда польських злотих (642.3 мільйона доларів США) польському розробнику CD Projekt за десять років на ринку. Цей відомий проект стартував у 2015 році…

    You Missed

    Звіт: Cliffhanger Games, що розробляло Black Panther, закрито EA

    Звіт: Cliffhanger Games, що розробляло Black Panther, закрито EA

    Блумберг – Чи є ти роботом?

    Ось як Microsoft об’єднує Windows та Xbox для портативних ПК

    Ось як Microsoft об’єднує Windows та Xbox для портативних ПК

    One UI 8 може надати голос функції Now Brief

    One UI 8 може надати голос функції Now Brief

    OpenAI набуває компанію з виробництва апаратури для штучного інтелекту Джоні Айва

    OpenAI набуває компанію з виробництва апаратури для штучного інтелекту Джоні Айва

    Microsoft та Asus представили дві портативні консолі Xbox Ally з оновленим повноекранним досвідом Xbox

    Microsoft та Asus представили дві портативні консолі Xbox Ally з оновленим повноекранним досвідом Xbox