
Компанія Electronic Arts, як повідомляється, звільнила значну кількість співробітників у новому раунді скорочень, зосередившись на розробниках Apex Legends та студії Respawn Entertainment, відповідно до джерел. За інформацією Bloomberg News, компанія скоротила “від 300 до 400 вакансій”. За відомостями IGN, понад 100 співробітників Respawn “постраждали”, хоча поки невідомо, чи їх звільнили остаточно або вони можуть шукати інші позиції в EA.
У публікації в соціальних мережах компанія Respawn Entertainment зазначила, що вирішила “відмовитися” від двох “проектів на ранній стадії” (як зазначає Bloomberg, один з них — це шутер з елементами виживання за мотивами Apex Legends з кодовою назвою “R7”). Керівництво компанії також провело “ціленаправлені зміни в командах” Apex Legends і Star Wars Jedi. “Ми надаємо значну підтримку постраждалим, включаючи можливість розглянути нові можливості всередині EA.”
Це вже другий випадок у 2025 році, коли Electronic Arts звільняє працівників, при цьому студії з випуском ігор розміщують заяви, які приховують факти звільнень, акцентуючи увагу на можливостях для працівників в інших підрозділах компанії. У січні розробник Mass Effect та Dragon Age, BioWare, опублікував блог, в якому зазначав, що робота над новою частиною Mass Effect ще на початковій стадії, тому вони вирішили перевести працівників до інших команд у EA.
Через кілька хвилин після публікації цього блога, співробітники BioWare почали поширювати у соціальних мережах інформацію про свої звільнення.
EA витратила 125 мільйонів доларів на звільнення 5 відсотків своїх працівників у 2024 році.
Вражаюча кількість працівників, звільнених у результаті сьогоднішнього рішення, слідує за суттєвими скороченнями в EA у 2024 році, включаючи численні звільнення в Respawn Entertainment. Минулого року EA повідомила інвесторам про намір скоротити чисельність персоналу на 5 відсотків до кінця року, що призвело до звільнення приблизно 670 людей. Невдовзі після цього оголошення EA закрила студію Ridgeline Games, що підтримувала Battlefield, та скасувала гру у жанрі шутер від першої особи за мотивами Star Wars у Respawn Entertainment, зазначивши, що розробник зосередиться на нових проектах за франшизами, що належать EA.
Зараз невідомо, яка стратегія EA для студії, крім випуску третьої частини гри Star Wars Jedi. Єдиний інший проект Respawn в даний час — це допомога у розробці Star Wars: Zero Company разом із BitReactor.
Якщо звільнені сьогодні люди справді відповідають описаній чисельності, це означає, що EA звільнила майже тисячу співробітників з початку 2024 року. Ці звільнення відбувалися на фоні двох важливих подій для компанії: “неоптимальної роботи” Dragon Age: The Veilguard та EA Sports FC 25, а також повного впровадження компанією технологій генеративного штучного інтелекту. EA поки що не оголосила свої плани щодо використання генеративного ШІ у розробці ігор, але наразі буде значно менше працівників, які можуть використовувати ці інструменти.
На даний момент всі розробники ігор залишаються з відчуттям, що EA вважає генеративний ШІ та рекламу в іграх більш прибутковими варіантами, ніж усі ігри, які компанія скасувала за останні кілька років.