Звіт: Cliffhanger Games, що розробляло Black Panther, закрито EA

Компанія Electronic Arts, за інформацією, закрила студію Cliffhanger Games, розташовану в Сіетлі, не пройшовши й двох років з моменту її заснування. Студія анонсувала свою першу гру – екшн з відкритим світом, засновану на коміксах про супергероя Чорну Пантеру.

Як повідомляє IGN, який першим оприлюднив цю новину, інформацію про закриття надіслала співробітникам президент EA Entertainment Лора Мієле, зазначивши, що цей крок є частиною стратегії компанії «зосередитися на найбільш значущих можливостях для зростання». Мієле також згадала про нещодавні рішення в цьому напрямку, що, ймовірно, включає рішення минулого місяця звільнити понад 300 розробників у різних студіях і скасувати спін-оф гри Apex Legends, який розроблявся в Respawn Entertainment. Також згадано тих, хто залишився без роботи в BioWare, що також належить EA.

Невідомо, чи є серед звільнених працівників колишні співробітники BioWare або Respawn, які перейшли до команди Cliffhanger Games. EA також провела скорочення в мобільних і центральних командах. Видання Game Developer намагалося зв’язатися з EA щодо цих подій і чекає на відповідь.

Це різке закриття викликає великі запитання щодо стратегії EA та її відношення до ліцензованих проектів, які раніше становили вагому частину її випускних планів. Мієле стверджує, що компанія продовжує «інвестувати» у гру Iron Man від Motive Studios (також ліцензована) та третю гру Star Wars: Jedi, що розробляється в Respawn Interactive. Respawn також підтримує розробку стратегії Star Wars від BitReactor під назвою Star Wars: Zero Company.

Чому бізнес-гени в EA постійно помиляються з великими іграми?

У 2024 році генеральний директор Ендрю Уілсон оголосив, що компанія витратить понад 125 мільйонів доларів на скорочення п’яти відсотків свого персоналу, а також перейде від залежності від ліцензування третіх сторін на розробку власних інтелектуальних власностей.

Проте, підтримка, здавалося б, вже зменшилася, оскільки команди, що працюють над такими франшизами EA, як Dragon Age і Titanfall (остання зараз більше відома завдяки своєму спін-офу Apex Legends), виявилися під загрозою «зосередження» Мієле. Скорочення в обох студіях відбулися після року, коли компенсація керівництва досягла понад 60 мільйонів доларів, незважаючи на величезні скорочення.

IGN повідомляє, що основні франшизи EA, до яких входять Battlefield, Sims, Skate, Mass Effect та Apex Legends, залишаються пріоритетними, хоча дії компанії викликають сумніви щодо цих пріоритетів. Зокрема, скасування кількох спін-офів серії Titanfall/Apex Legends та зміни у стратегії продовження The Sims ставлять цю франшизу в стресову ситуацію.

Це також підвищує тиск на розробників серії Battlefield, які пережили кілька реорганізацій і змін керівництва після невдалого запуску Battlefield 2042.

Отже, які ще «значущі можливості для зростання» шукає EA? Генеративний штучний інтелект, зокрема. Поки що EA ще не продемонструвала своїх ініціатив у цій галузі, але, можливо, компанія готується до впровадження генеративного штучного інтелекту у озвучування, якщо масова відмова французьких дублерів Apex Legends є вказівкою на такі наміри.

  • Аватар

    Коваленко Марія

    Related Posts

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    The Witcher 3: Wild Hunt принес 2.4 мільярда польських злотих (642.3 мільйона доларів США) польському розробнику CD Projekt за десять років на ринку. Цей відомий проект стартував у 2015 році…

    Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft

    Сьогодні працівники, які мають профспілку в ZeniMax, святкували значну перемогу, дізнавшись, що їхній профсоюз ZeniMax Workers United-CWA і компанія-матір ZeniMax, Microsoft, нарешті досягли попередньої угоди щодо контракту після двох років…

    You Missed

    Ігри для консолі Xbox несподівано з’явилися в додатку Xbox для ПК

    Ігри для консолі Xbox несподівано з’явилися в додатку Xbox для ПК

    Відмовлено у доступі до цієї сторінки

    Google відмовився надати видавцям більше можливостей відмовитися від використання AI у пошуку

    Google відмовився надати видавцям більше можливостей відмовитися від використання AI у пошуку

    Звіт: Cliffhanger Games, що розробляло Black Panther, закрито EA

    Звіт: Cliffhanger Games, що розробляло Black Panther, закрито EA

    Блумберг – Чи є ти роботом?

    Ось як Microsoft об’єднує Windows та Xbox для портативних ПК

    Ось як Microsoft об’єднує Windows та Xbox для портативних ПК