Xsolla впроваджує SDK для монетизації безпосередньо для розробників Unity

Компанія Xsolla представила новий набір інструментів (SDK), який надає розробникам, що працюють з Unity, можливість прямої монетизації продуктів.

Сьогодні було оголошено про запуск цього SDK, який дозволяє розширити можливості монетизації без необхідності складної роботи з бекендом. Завдяки цьому інструменту розробники можуть інтегрувати платіжні рішення, організовувати внутрішньоігрові покупки та створювати індивідуальні магазини без прив’язки до закритих платформ.

Як повідомляє Xsolla, користувачі зможуть зберегти більше доходу і зберегти повний контроль над процесом оплати, а також над даними гравців та стратегією монетизації. Легка інтеграція з Unity дає змогу безперешкодно впроваджувати платіжні рішення, веб-магазини та інші прямі рішення для споживачів у проєкти Unity з підтримкою для iOS, Android, ПК та вебу.

Наприклад, у мобільних іграх на Unity для iOS користувачі можуть використовувати функцію Xsolla Buy Button для внутрішньоігрових покупок у США. Водночас, новий SDK дозволяє дистрибуцію ігор Unity в Європі через нотацію, маркетплейси та стороннє завантаження, а також забезпечує альтернативне виставлення рахунків. Що стосується Android, SDK дозволяє глобальну дистрибуцію APK, створених на базі Unity, через стороннє завантаження та підтримує вибіркове виставлення рахунків (UCB та non-UCB) по всій Європі, Індії та Південній Кореї.

“Розробники Unity щодня розширюють творчі межі, і вони заслуговують на таку ж свободу в питанні монетизації”, – заявив Кріс Гьюіш, президент із комунікацій та стратегії Xsolla, під час анонсу. “Наш новий SDK допомагає розробникам безпосередньо спілкуватися з гравцями, зберігати більшу частину доходу та працювати на своїх умовах, не відмовляючись від гнучкості чи глобального охоплення.”

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Інді-хоррор гра “Horses”, розроблена студією Santa Ragione, нарешті вийшла в ефір, проте її доступність обмежена. Для багатьох гравців її реліз став несподіваним, адже розробники зіткнулися з труднощами на популярних цифрових…

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    You Missed

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?