Wizards of the Coast співпрацює з Giant Skull у розробці грандіозної одиночної гри Dungeons & Dragons

Компанія Wizards of the Coast (WOTC) оголосила про укладення ексклюзивного партнерського договору на створення нової гри у всесвіті Dungeons & Dragons. Розробник Giant Skull, студія, заснована ветераном Respawn Стігом Асмуссеном у 2024 році, братиме участь у цьому проекті.

У пресрелізі від Hasbro, материнської компанії WOTC, зазначається, що цей “ексклюзивний договір” відкриває можливості для Giant Skull створити “ігри з акцентом на геймплей та занурення у сюжет” у всесвіті Dungeons & Dragons. Проект розпочнеться зі синглової гри в жанрі action-adventure, що розгортається в широкому всесвіті D&D.

“Стіг та команда Giant Skull – це саме ті неймовірно талановиті творці, з якими ми хочемо співпрацювати, і я дуже радий, що ми знову об’єдналися для цього нового проекту,” – прокоментував президент WOTC та цифрових ігор у Hasbro Джон Хайт.

Хайт залишив Blizzard після 12-річної кар’єри як генеральний директор та SVP World of Warcraft, щоб приєднатися до Hasbro у липні 2024 року. Це сталося через чотири місяці після того, як Асмуссен оголосив про заснування Giant Skull. Цей анонс співпав із новинами про те, що Larian Studios, розробники Baldur’s Gate 3, припинили співпрацю з WOTC, що означало, що вони не працюватимуть над подальшими випусками або DLC.

“Я вважаю, що [WOTC] розуміє, наскільки важливими вони є для спільноти, і я довіряю, що з ними будуть поводитися з повагою,” – висловився генеральний директор Larian Свен Вінке на GDC 2024 щодо долі персонажів гри. Багато шанувальників Baldur’s Gate 3 висловлювали занепокоєння щодо майбутнього гри та її персонажів після того, як Larian Studios відмовилася від цього проекту.

WOTC продовжує ставити Baldur’s Gate 3 в центр уваги без Larian

Наступні ігри у всесвіті Dungeons & Dragons мають великі “черевики”, які потрібно заповнити, якщо WOTC сподівається досягти успіху, подібного до того, що мав Baldur’s Gate 3. Коли гра була випущена 3 серпня 2023 року, вона зібрала понад 800,000 одночасних гравців всього за кілька днів. До кінця 2024 року було продано понад 15 мільйонів копій гри, що принесло €249 мільйонів ($260,9 мільйонів) прибутку до оподаткування та річний дохід у €427 мільйонів ($447,5 мільйонів) на кінець 2023 фіскального року.

Після випуску та успіху гри WOTC продовжує використовувати бренд Baldur’s Gate 3, частково завдяки запам’ятовується персонажам гри. Як повідомляється, WOTC спілкувалася з кількома партнерами впродовж 2024 року, плануючи майбутнє серії, жартуючи, що не хотіли б знову чекати 25 років на нову гру в стилі Baldur’s Gate, посилаючись на перерву між Baldur’s Gate 2 і Larian’s BG3.

Baldur’s Gate 3 була в ранньому доступі протягом трьох років з загальним часом розробки близько шести років. У вересні 2023 року Вінке зазначив, що активне слухання зворотного зв’язку від спільноти було надзвичайно важливим для команди і закликав інших слідувати їхньому прикладу.

Вінке тоді зауважив, що не хоче, щоб Baldur’s Gate 3 стала стандартом. Важливо, що є великі розробники з більшими ресурсами, ніж у Larian, і хоч незалежні розробники повинні показувати свої найкращі можливості, існують певні нюанси при роботі над RPG з багатьма варіаціями та переплетеними системами.

“… Я скажу, що вам доводиться мати справу з великими обсягами даних, тож хаос і ентропія незмінно виникнуть,” – зазначив Вінке, розмірковуючи над процесом під час того інтерв’ю. “Потрібно бути готовим до того, щоб мати справу з таким обсягом даних і різними варіаціями. Це невідворотно, коли ви працюєте з такою кількістю інформації, що виникне певний рівень ентропії. Тому створення систем для роботи з цим є вкрай важливим.”

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    Легенди Coffee Stain та Paradox запускають нову студію: що це може змінити у світі ігор?

    Шведська ігрова індустрія поповнилася новим студійним проектом. Co-founders Oscar Jilsén та Mikael Mård, відомі за такими успішними іграми як “Goat Simulator” та “Satisfactory”, оголосили про створення нової студії під назвою…

    You Missed

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    З’ясування шокуючої правди: Чому співобвинувач з leaked iOS 26 стверджує, що Джон Проссер заплатив йому $650?

    З’ясування шокуючої правди: Чому співобвинувач з leaked iOS 26 стверджує, що Джон Проссер заплатив йому $650?

    Wise розширює горизонти: нові можливості в Африці

    Wise розширює горизонти: нові можливості в Африці

    $1 трильйон до 2030 року: Які амбіції OpenAI змінять світ технологій?

    $1 трильйон до 2030 року: Які амбіції OpenAI змінять світ технологій?