Wizards of the Coast співпрацює з Giant Skull у розробці грандіозної одиночної гри Dungeons & Dragons

Компанія Wizards of the Coast (WOTC) оголосила про укладення ексклюзивного партнерського договору на створення нової гри у всесвіті Dungeons & Dragons. Розробник Giant Skull, студія, заснована ветераном Respawn Стігом Асмуссеном у 2024 році, братиме участь у цьому проекті.

У пресрелізі від Hasbro, материнської компанії WOTC, зазначається, що цей “ексклюзивний договір” відкриває можливості для Giant Skull створити “ігри з акцентом на геймплей та занурення у сюжет” у всесвіті Dungeons & Dragons. Проект розпочнеться зі синглової гри в жанрі action-adventure, що розгортається в широкому всесвіті D&D.

“Стіг та команда Giant Skull – це саме ті неймовірно талановиті творці, з якими ми хочемо співпрацювати, і я дуже радий, що ми знову об’єдналися для цього нового проекту,” – прокоментував президент WOTC та цифрових ігор у Hasbro Джон Хайт.

Хайт залишив Blizzard після 12-річної кар’єри як генеральний директор та SVP World of Warcraft, щоб приєднатися до Hasbro у липні 2024 року. Це сталося через чотири місяці після того, як Асмуссен оголосив про заснування Giant Skull. Цей анонс співпав із новинами про те, що Larian Studios, розробники Baldur’s Gate 3, припинили співпрацю з WOTC, що означало, що вони не працюватимуть над подальшими випусками або DLC.

“Я вважаю, що [WOTC] розуміє, наскільки важливими вони є для спільноти, і я довіряю, що з ними будуть поводитися з повагою,” – висловився генеральний директор Larian Свен Вінке на GDC 2024 щодо долі персонажів гри. Багато шанувальників Baldur’s Gate 3 висловлювали занепокоєння щодо майбутнього гри та її персонажів після того, як Larian Studios відмовилася від цього проекту.

WOTC продовжує ставити Baldur’s Gate 3 в центр уваги без Larian

Наступні ігри у всесвіті Dungeons & Dragons мають великі “черевики”, які потрібно заповнити, якщо WOTC сподівається досягти успіху, подібного до того, що мав Baldur’s Gate 3. Коли гра була випущена 3 серпня 2023 року, вона зібрала понад 800,000 одночасних гравців всього за кілька днів. До кінця 2024 року було продано понад 15 мільйонів копій гри, що принесло €249 мільйонів ($260,9 мільйонів) прибутку до оподаткування та річний дохід у €427 мільйонів ($447,5 мільйонів) на кінець 2023 фіскального року.

Після випуску та успіху гри WOTC продовжує використовувати бренд Baldur’s Gate 3, частково завдяки запам’ятовується персонажам гри. Як повідомляється, WOTC спілкувалася з кількома партнерами впродовж 2024 року, плануючи майбутнє серії, жартуючи, що не хотіли б знову чекати 25 років на нову гру в стилі Baldur’s Gate, посилаючись на перерву між Baldur’s Gate 2 і Larian’s BG3.

Baldur’s Gate 3 була в ранньому доступі протягом трьох років з загальним часом розробки близько шести років. У вересні 2023 року Вінке зазначив, що активне слухання зворотного зв’язку від спільноти було надзвичайно важливим для команди і закликав інших слідувати їхньому прикладу.

Вінке тоді зауважив, що не хоче, щоб Baldur’s Gate 3 стала стандартом. Важливо, що є великі розробники з більшими ресурсами, ніж у Larian, і хоч незалежні розробники повинні показувати свої найкращі можливості, існують певні нюанси при роботі над RPG з багатьма варіаціями та переплетеними системами.

“… Я скажу, що вам доводиться мати справу з великими обсягами даних, тож хаос і ентропія незмінно виникнуть,” – зазначив Вінке, розмірковуючи над процесом під час того інтерв’ю. “Потрібно бути готовим до того, щоб мати справу з таким обсягом даних і різними варіаціями. Це невідворотно, коли ви працюєте з такою кількістю інформації, що виникне певний рівень ентропії. Тому створення систем для роботи з цим є вкрай важливим.”

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Оновлення патчів №12: Xbox продовжує скорочення персоналу, Kotaku виходить з G/O Media, а колишнього працівника Unity засуджено до ув’язнення

    Цього тижня компанія Microsoft викликала справжню бурю в індустрії відеоігор, звільнивши близько 9,000 працівників, серед яких значна частина стосувалася її підрозділу відеоігор. Ми поки що намагаємось зрозуміти, наскільки масштабними були…

    Справжня цінність розваг полягає у їхній унікальності: Nintendo усвідомлює, що зростання витрат на розробку — це дуже погані новини

    Президент Nintendo Шунтаро Фурукава повідомив, що компанія активно розглядає можливості скорочення виробничих циклів, дотримуючись при цьому принципів створення ігор, які пропонують “новизну”. Під час останньої сесії запитань і відповідей з…

    You Missed

    Amazon Інвестує в Стартап Fable, Що Називають ‘Нетфліксом Штучного Інтелекту’, Який Запускає Showrunner: Інструмент для Телевізійних Шоу з Участю Користувачів

    Amazon Інвестує в Стартап Fable, Що Називають ‘Нетфліксом Штучного Інтелекту’, Який Запускає Showrunner: Інструмент для Телевізійних Шоу з Участю Користувачів

    Dbrand стверджує, що нові грипси Joy-Con для Switch 2 вирішують проблему від’єднання

    Dbrand стверджує, що нові грипси Joy-Con для Switch 2 вирішують проблему від’єднання

    Ви можете заховати AirTag у нових дитячих черевиках Skechers

    Ви можете заховати AirTag у нових дитячих черевиках Skechers

    MiniPay та Noah впроваджують глобально-локальні платежі з використанням стейблкоїнів

    MiniPay та Noah впроваджують глобально-локальні платежі з використанням стейблкоїнів

    Оновлення патчів №12: Xbox продовжує скорочення персоналу, Kotaku виходить з G/O Media, а колишнього працівника Unity засуджено до ув’язнення

    Оновлення патчів №12: Xbox продовжує скорочення персоналу, Kotaku виходить з G/O Media, а колишнього працівника Unity засуджено до ув’язнення

    Google впроваджує перевірки віку за допомогою ШІ для блокування акаунтів користувачів

    Google впроваджує перевірки віку за допомогою ШІ для блокування акаунтів користувачів