
Компанія Techland представила нову гру Dying Light: The Beast на виставці Gamescom, однак виявилося, що цей самостійний проект не є абсолютно новим.
У інтерв’ю Game Developer, директор Натан Ламейр пояснив, що гра насправді виникла з DLC, спочатку призначеного для Dying Light 2. Після витоку сюжету минулого року, Techland вирішила перетворити його на повноцінний проект.
Витоки інформації стали звичною практикою в індустрії вже протягом тривалого часу, особливо в останній період. Рідкість, коли розробники спираються на ці витоки, а ще рідше, коли доповнення перетворюються на повноцінні проекти.
Ще одна причина розширити проект? Кайл Крейн, повертаючись як головний герой першої частини Dying Light. Ламейр зазначив, що ветерани з того проекту відчули себе “на 10 років молодшими”, коли його обрали лідером The Beast, і виникло бажання справити хороше враження на старі кадри.
Відтак, Techland вирішила, що The Beast має стати “більше, ніж ми вже запланували”. Студія відзначила, що підтримувала першу частину Dying Light протягом багатьох років, і The Beast продовжить цю традицію в сиквелу.
Гравці, які придбали Ultimate Edition Dying Light 2 (як на консольному, так і на старішому поколінні) отримають The Beast без додаткових витрат, оскільки це був запланований DLC для сиквела. Для Ламейра, самостійний проект буде “вартий очікування” як для давніх фанатів, так і для новачків, які тільки-но розпочали гру з Dying Light 2.