
Принаймні вісім розробників вирішили перенести дати випуску своїх проектів після оголошення команди Cherry про те, що Hollow Knight: Silksong вийде 4 вересня.
Тиждень тому студія поділилася новинами на своєму YouTube-каналі. Протягом останніх семи днів багато розробників оголосили про затримки релізів своїх ігор і демонстрацій, прямо згадуючи Silksong через його популярність.
Серед них на момент написання є Aeterna Lucis від Aeternum Game Studios, Stomp and the Sword of Miracles від Frogteam Games, CloverPit від Panik Arcade, Demonschool від Necrosoft Games, Little Witch in the Woods від Sunny Side Up, Faeland від Talegames, Megabonk від Vedinad, та Baby Steps, яка випускається компанією Devolver Digital.
Випуск Little Witch in the Woods спочатку збігався з Silksong. В оголошенні про затримку студія Sunny Side Up повідомила, що переносить реліз на 15 вересня, враховуючи “величезний вплив” гри команди Cherry. “Ми боїмося, що вихід Little Witch in the Woods в один день з іншою грою не лише розчарує нашу віддану команду, а й розчарує нашу вірну аудиторію,” написала студія.
«Не будемо заважати нашій грі, пліснувши у води, які ми чітко бачимо червоні»
Обе гри CloverPit та Demonschool тепер заплановані на 26 вересня та 19 листопада відповідно, перш ніж запуск були обидва на 3 вересня, за день до виходу Silksong.
” Silksong — це найбільш очікувана і гра, яка найбільше додана до списків бажаного на Steam, і ми вважаємо, що людям сподобається ця гра, і вони гратимуть у неї відразу після випуску (включаючи нас), але це також означає, що вона затмить всі ігри, які виходять близько неї,” написали Panik Arcade. За даними GamesIndustryBiz, майже 5 мільйонів людей додали Silksong до своїх списків бажаного. “Тож, якщо ми залишимося на нашій первісній даті, ми ризикуємо вплинути на запуск CloverPit в значній мірі.”
Ysbryd Games, видавець Demonschool, назвав процес прийняття рішення “важкою роздумом”, зазначивши, що “це досить справедливо сказати, що у будь-який момент 2025 року обставини будуть так жорсткими, як можна собі уявити,” коли йдеться про вибір дати релізу.
“Ще гірше, що ми повинні дізнатися з таким коротким терміном, що Hollow Knight: Silksong вийде всього на день пізніше нашого запланованого релізу для Demonschool,” додав видавець.
Згідно з BlueSky, компанія Necrosoft Games повідомила, що затримка “не була нашим вибором”, але студія “розуміє, чому було прийнято це рішення.” Necrosoft зазначила, що Ysbryd покриває витрати на затримку. “Вирватися з гри, яка є GТA для інді-ігор, за 2 тижні до релізу, викликає у всіх паніку,” додав розробник.
“Ми повинні нагадати собі, що отримання видимості для Demonschool — це наша основна мета,” продовжує заява видавця. “Отже, команда Ysbryd твердо вважає, що не матиме сенсу запускати нашу гру в умовах жорсткої конкуренції.”
Ще чотири гри, заплановані на випуск у вересні, вирішили перенести реліз або на пізніший термін у вересні, або безпосередньо на 2026 рік, як це сталося з Aeterna Lucis. Серед усіх розробників Stomp and the Sword of Miracles та Faeland є помітними прикладами, оскільки обидва проєкти також належать до жанру метродваній.
Frogteam Games планувала випустити демонстрацію для Stomp and the Sword of the Miracles 29 серпня, а кампанію Kickstarter – 12 вересня. Тепер розробник не впевнений, коли відновить ці плани.
“Спроба просувати інді-гру вже є дуже важкою справою,” написав Frogteam. “Це завдання привернути увагу у глибокому морі інших чудових ігор. У випадку з Silksong я відчуваю себе маленьким крилем, що намагається уникнути поглинання синім китом. Маленьким розробникам, як я, необхідна сарафанна реклама та стримери, щоб привернути увагу, але всі зайняті Silksong на тривалий час.”