Virtuos підтверджує скорочення, яке торкнеться 270 працівників в Азії та Європі

Компанія Virtuos, сторонній розробник, оголосила про скорочення штатів, яке зачепить близько семи відсотків її працівників, що становить приблизно 270 посад.

Згідно з інформацією, опублікованою журналістом Гот’є Андресом, компанія оприлюднила це питання в офіційній заяві під заголовком “адаптація до майбутнього розробки ігор.” Virtuos пояснює скорочення прагненням “задовольнити змchanging потреби” своїх партнерів і галузі. Компанія реагує на це, “перерозподіляючи” ролі в своїх студіях, головним чином у командах, “які стикаються з нижчою зайнятістю та сповільненим попитом через структурні зміни в індустрії.”

Скорочення включає 200 посад в Азії та 70 в Європі. Virtuos зазначає, що серед них “менше ніж 10 у Франції, де знаходиться основна команда, яка працює над Oblivion Remastered.”

Що стосується причин, чому команди в Азії зазнали більшого впливу, компанія стверджує, що хоча угоди за останні 12 місяців свідчать про намір рости в сферах, де її досвід та масштаб “створюють тривалу цінність”, вона також “вибірково виходить з сервісних сегментів, де попит послаблюється.”

“Ми повинні краще поєднувати місця розташування наших команд з місцями наших клієнтів, щоб підтримувати дедалі ітеративніший характер креативної спільної розробки,” ідеться в заяві.

Працівники Virtuos роблять важливий внесок у розробку ігор рівня AAA

Зв’язано:Звіт: Розробник Wardogs Bulkhead скорочує працівників

Virtuos зазначає, що надає пакети виходу, допомогу при зміні кар’єри та можливості для повторного призначення у своїй глобальній мережі “де це можливо.” Компанія також залишаєтся “повністю відданою” існуючим партнерствам, які включають “постійні роботи” над Oblivion Remastered, Cyberpunk 2077 та Metal Gear Solid Delta: Snake Eater.

Ця зовнішня студія розробки зробила кілька значних кроків упродовж останніх років. У червні 2023 року вона поділилась деталями нового ініціативи для створення оригінальних ігор. Через чотири місяці студія закрила своє дочірнє підприємство Calypte у Сан-Франциско, всього через рік після відкриття. Проте лише за минулий рік Virtuos зробила акцент на зростанні, придбавши спільного розробника Third Kind Studios, а також Umanaïa, Pipeworks та Abstraction. Станом на січень цього року нові команди складали “понад 1,200 працівників рівня AAA”, розміщених по всіх 16 студіях.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Інді-хоррор гра “Horses”, розроблена студією Santa Ragione, нарешті вийшла в ефір, проте її доступність обмежена. Для багатьох гравців її реліз став несподіваним, адже розробники зіткнулися з труднощами на популярних цифрових…

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    You Missed

    Перспективи ігрового бізнесу Microsoft: Чого очікувати від консольного ринку Xbox?

    Перспективи ігрового бізнесу Microsoft: Чого очікувати від консольного ринку Xbox?

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?