Take-Two Interactive продовжує співпрацю з НБА, НБПА, ВНБА та ВНБПА

Розробник гри NBA 2K, компанія Take-Two Interactive, подовжила свою багаторазову угоду з Національною баскетбольною асоціацією (NBA), Спілкою гравців НБА (NBPA), Жіночою національною баскетбольною асоціацією (WNBA) та Спілкою гравців жіночої НБА (WNBPA).

Франшиза NBA 2K залишається потужним активом американської компанії. У своєму останньому фінансовому звіті Take-Two підтвердила, що NBA 2K25 і NBA 2K24 стали одними з найбільших джерел доходу за 2025 фінансовий рік.

Серія випускається під брендом 2K. Згідно з інформацією від генерального директора Take-Two, Страуса Зельника, витрати споживачів на NBA 2K зросли на 42% минулого року, оскільки франшиза пережила один із найуспішніших періодів в історії.

Сильні продажі нових ігор NBA 2K

NBA 2K25 реалізувала майже 10 мільйонів одиниць по всьому світу, що на 7% більше, ніж у NBA 2K24 за той же період. Франшиза продовжує випускатися щорічно поряд з WWE 2K.

Take-Two тепер матиме можливість продовжити розширення спортивного симулятора у співпраці з NBA, NBPA, WNBA та WNBPA. Наразі незрозуміло, скільки триватимуть нові угоди.

“Ці угоди дозволять 2K продовжувати створювати найбільш реалістичні, автентичні та захопливі ігрові досвіди в NBA,” йдеться в оголошенні. “NBA 2K є провідною серією симуляцій баскетбольних відеоігор, яка реалізувала понад 150 мільйонів одиниць по всьому світу та має палку і активну спільноту з мільйонами щоденних гравців.”

У рамках їхньої партнерської угоди NBA та Take-Two запустять NBA Take-Two Media. Ця нова організація описується як “сучасна розважальна компанія, яка об’єднує фанів та гравців через конкурентний гейминг, контент, орієнтований на соціальні мережі, оригінальне програмування та живі події.”

Зельник зазначив, що угода “дозволить NBA 2K стати провідною інтерактивною баскетбольною франшизою.”

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Monotype під контролем: чи справді компанія з США завищує ціни на японські шрифти?

    Компанія Fontworks, відома в Японії постачальник шрифтів, знаходиться на етапі поступового завершення випуску ліцензій, вартість яких становила приблизно 380 доларів на рік для японських розробників. Наразі нова материнська компанія Fontworks…

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Інді-хоррор гра “Horses”, розроблена студією Santa Ragione, нарешті вийшла в ефір, проте її доступність обмежена. Для багатьох гравців її реліз став несподіваним, адже розробники зіткнулися з труднощами на популярних цифрових…

    You Missed

    Monotype під контролем: чи справді компанія з США завищує ціни на японські шрифти?

    Monotype під контролем: чи справді компанія з США завищує ціни на японські шрифти?

    Amazon може залишити угоду з USPS: що приховують телекомутаційні переговори?

    Amazon може залишити угоду з USPS: що приховують телекомутаційні переговори?

    Відкрийте для себе нову «Креативну Операційну Систему» Canva: ваш ідеальний маркетинговий простір

    Відкрийте для себе нову «Креативну Операційну Систему» Canva: ваш ідеальний маркетинговий простір

    Vodacom M-Pesa в Танзанії: нові можливості для міжнародних платежів

    Vodacom M-Pesa в Танзанії: нові можливості для міжнародних платежів

    Перспективи ігрового бізнесу Microsoft: Чого очікувати від консольного ринку Xbox?

    Перспективи ігрового бізнесу Microsoft: Чого очікувати від консольного ринку Xbox?

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн