Switch 2 реалізував понад 6 мільйонів копій по всьому світу

Nintendo Switch 2 успішно реалізував понад 6 мільйонів одиниць усього світу за сім тижнів.

Компанія Nintendo озвучила цю віху у своєму фінансовому звіті за квартал, що закінчився 30 червня 2025 року, зазначивши, що попит на консоль залишається вищим за пропозицію в деяких країнах.

Очікувана консоль реалізувала 5.83 мільйона одиниць глобально до кінця червня, але з того часу продажі, явно, зросли.

Продажі апарату Switch 2 в Японії склали 1.27 мільйона одиниць у першому кварталі. У регіоні Америки було продано 2.08 мільйона одиниць, а в Європі — 1.4 мільйона одиниць за той же період. Nintendo додала, що в інших регіонах було реалізовано ще 1.13 мільйона одиниць.

Mario Kart World, ексклюзивна гра для Switch 2, яка була доступна як окрема покупка або в комплекті з апаратом, реалізувала 5.63 мільйона одиниць по всьому світу. Загальний обсяг продажів програмного забезпечення для Nintendo Switch 2 становив 8.67 мільйона одиниць.

Nintendo також повідомила, що продажі оригінальної версії Switch залишилися «сталими», хоча, як і очікувалося, знизилися на 53.5% у річному вимірі. Консоль, яка перебуває на ринку вже дев’ять років, реалізувала 980,000 одиниць у першому кварталі, досягнувши загального обсягу продажів у 153.2 мільйони одиниць.

Продажі програмного забезпечення для Nintendo Switch знизилися на 20.4% у річному вираженні до 24.40 мільйонів одиниць.

Nintendo Switch 2 стартує успішно

Чисті продажі зросли на 132.1% у річному обчисленні, досягнувши 572.3 мільярда єн (приблизно 3.8 мільярда доларів), а операційний прибуток збільшився на 4.4%, до 56.9 мільярда єн (середньо 378.2 мільйона доларів).

Switch 2 став основним драйвером продажів для японської компанії, при цьому Nintendo пояснила, що вища ціна консолі в порівнянні з оригінальним Switch сприяла суттєвому зростанню чистих продажів.

Продажі в рамках бізнесу компанії, пов’язаного з інтелектуальною власністю, знизилися на 4.4% у річному вираженні до 16.7 мільярда єн, що переважно пов’язано зі скороченням доходів від фільму «Супер Mario Bros.

В цифровому сегменті продажі в першому кварталі знизилися на 13.5% у річному вимірі до 69.8 мільярда єн, що становить 59.3% від загальних продажів програмного забезпечення.

«Цифрові продажі зменшилися в річному вимірі, переважно через зниження продажів завантажуваних версій упаковки програмного забезпечення та вплив зміцнення єни», – додала Nintendo.

Nintendo зберігає свої прогнозні показники на поточний фінансовий рік, очікуючи, що обсяги продажів Switch 2 досягнуть 15 мільйонів одиниць до завершення фінансового року в березні 2026 року.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Itch.io відновлює індексацію безкоштовного дорослого контенту та поступово планує повернути платний контент

    Платформа Itch.io розпочала процедуру повторного індексації безкоштовного дорослого контенту та планує поступово повернути платний контент, щоб забезпечити підтримку широкого спектру творців у довгостроковій перспективі. Ці новини з’явилися через тиждень після…

    Марк ДеЛура став виконавчим директором з інновацій і розвитку в GDC

    Коротко про новину: На Конференції розробників ігор відзначили важливий кадровий хід, призначивши колишнього старшого радника Білого дому з цифрових медіа та досвідченого спеціаліста в індустрії ігор Марка Делуру на нову…

    You Missed

    Switch 2 реалізував понад 6 мільйонів копій по всьому світу

    Switch 2 реалізував понад 6 мільйонів копій по всьому світу

    Засновник Valve став власником компанії Oceanco, яка займається проектуванням суперкораблів, за 400 мільйонів доларів

    Засновник Valve став власником компанії Oceanco, яка займається проектуванням суперкораблів, за 400 мільйонів доларів

    Ціни на Nintendo Switch зростають після цього вихідного

    Ціни на Nintendo Switch зростають після цього вихідного

    Standard Chartered уклав угоду з Alibaba щодо штучного інтелекту

    Standard Chartered уклав угоду з Alibaba щодо штучного інтелекту

    Новий ІІ-модель Google створює світи відеоігор в режимі реального часу

    Новий ІІ-модель Google створює світи відеоігор в режимі реального часу

    Apple ініціювала судовий процес проти мережі кінотеатрів Apple Cinemas за порушення авторських прав

    Apple ініціювала судовий процес проти мережі кінотеатрів Apple Cinemas за порушення авторських прав