
Steel Hunters — безкоштовна гра-стрілялка, що перебувала у стадії live service, розроблена та випущена компанією Wargaming, буде закрита всього через три місяці після релізу.
Після виходу гри на платформі Steam Early Access 2 квітня розробники вчора оголосили, що офіційно припиняють підтримку багатокористувацької гравітаційної бійки. “Ваша пристрасть та підтримка були величезними, але, на жаль, ми прийшли до висновку, що подальша розробка не є стійкою,” йдеться у заяві.
Сервери залишатимуться активними протягом ще 90 днів, до приблизно 8 жовтня. Команда планує безліч заходів, у тому числі додавання підтримки кастомних ігор, розблокування всіх персонажів для гравців та проведення “Турніру прощання”.
“З перших днів альфа-версії ви формували Steel Hunters своєю енергією, креативністю та відданістю, і ми дуже вдячні, що ви були з нами на цьому шляху,” завершується заява. “Ми не могли б побажати кращої спільноти, і ми сильно будемо сумувати за вами.”
23 травня розробники оголосили про заплановану участь у Gamescom 2025, що передбачало зустрічі з командою та новини про “наступні кроки” для Steel Hunters. Перед вчорашніми новинами команда випустила другий сезонний батл-пас 9 червня.
Тривалість живих ігор стає все коротшою
Steel Hunters є прикладом того, як живі ігри мають короткий життєвий цикл в останні часи. Після того, як компанія інвестувала $200 мільйонів у живу стрілялку Concord, Sony припинила продажі гри через кілька тижнів після релізу минулого року, закриваючи студію, що її розробляла. У січні Warner Bros. Games оголосила про закриття безкоштовного файтинга Multiversus 30 травня.
Деякі проекти навіть не виходять на ринок. На початку року Sony скасувала два проекти живих ігор, які розроблялися в Bluepoint Games та Bend Studio, зменшивши кількість підрядників на останньому через кілька тижнів після цього. Це не новина: так, в грудні 2023 року інша перша студія Sony, Naughty Dog, скасувала спін-оф для багатокористувачів, заснований на всесвіті The Last of Us.
Не зважаючи на це, деякі компанії продовжують переслідувати модель “ігри як послуга” (GAAS). В інтерв’ю, опублікованому минулого тижня, президент і COO Sega, Шуї Уцумі, зазначив, що ігрові компанії з “гарною репутацією” зазвичай мають сильний [глобальний] бізнес GAAS.
Щодо Sega, то хоча громадський бізнес на консолях та ПК “покращується,” видавець та розробник працює над розширенням свого бізнесу GAAS на глобальному рівні. “Це один з найбільших викликів,” додав він.
Закриття Steel Hunters, незважаючи на те, що це прикро, навряд чи стане великим ударом для компанії Wargaming. У неї все ще є World of Tanks та World of Warships (обидві вже понад десять років) як джерела доходу для міжнародної компанії.