Стартап Motorica, що спеціалізується на анімації за допомогою штучного інтелекту, залучив інвестиції у розмірі 6,8 мільйона доларів

Стартап Motorica, що спеціалізується на генеративному AI для анімації, залучив нові інвестиції у розмірі 5 мільйонів євро (приблизно 5,8 мільйона доларів), щоб розвивати свій інструмент для створення анімацій в іграх з використанням генетичного AI-актора.

Про це стало відомо сьогодні, інвестиції були здійснені під проводом Angular Ventures, з участю Luminar Ventures. Компанія зазначає, що ці кошти підуть на “швидке розширення”, зокрема на “масштабування власної AI-платформи та продовження інвестицій у НДДКР для формування майбутнього миттєвої анімації персонажів”.

Генеральний директор Motorica Віллем Деммерс зазначив, що аніматори витрачають 70% свого часу на технічну рутину і лише 30% — на креативну роботу. Мета інструменту — перевернути ці цифри.

“Автоматизуючи рутинні завдання, такі як виснажливе ключове аніму­вання для базової рухливості, ми дозволяємо творцям зосередитися на важливому: розповідання історій, емоціях та інноваціях”, — сказав Деммерс у своїй заяві. “Такий підхід допомагає студіям працювати швидше, піднімати якість на вищий рівень і зменшувати тертя під час розробки”.

Motorica стверджує, що їх інструмент вже використовується в реальних умовах продакшну провідними студіями AAA. На офіційному сайті компанії зазначено, що серед користувачів є Quantic Dream, Far Out Games та Digital Continue.

Максі Келлер, старший кінематографічний аніматор у agora.studio, який раніше працював над іграми, такими як The Last of Us: Part II та Call of Duty: WWII, заявив, що Motorica є “найкращим інструментом для анімації руху та Motion Matching”, забезпечуючи “кращі, більш стабільні результати в порівнянні з мокапом, адже вони дозволяють точно контролювати прискорення та цільову швидкість”.

Після залучення інвестицій, найближчі ініціативи включають розширення інтеграцій через SDK і API для розвитку plug-and-play функціональності, нарощування інфраструктури даних та бібліотеки рухів, зміцнення партнерств зі ігровими движками, платформами симуляцій і VFX-студіями, а також розширення команди в галузі інженерії, анімації, роботи з даними й успіху клієнтів.

“Команда Motorica зосереджена на підсиленні креативності, а не на її автоматизації”, йдеться в зобов’язанні для художників, яке було озвучене. “Замість заміни людської креативності, інструменти Motorica прибирають рутинні задачі — такі як переміщення персонажа та небажані цикли — надаючи креативним командам можливість сфокусуватися на виконанні, нарративі та стилі.”

AI-генеровані 3D моделі зазвичай мають помітні недоліки

Згідно з доповіддю “Стан індустрії” конференції Game Developers Conference 2025, 51% опитаних розробників заявили, що інструменти генеративного AI вже використовуються в їхніх компаніях — хоча 30% респондентів вказали, що технологія матиме “негативний” вплив на індустрію. Відтоді розробники висловлювали занепокоєння щодо якості AI-генерованих 3D моделей, які іноді виявляють помітні недоліки.

Втім, ентузіазм щодо генеративного AI не згас у певних колах індустрії. У січні компанія Krafton представила генAI-супутників, які ведуть себе “людським чином”, а Microsoft подала патент на “зміни в наративних досвідах” з використанням цієї технології.

Цього року деякі компанії, які впроваджують генеративний AI, опинилися в центрі суперечностей. Незалежного розробника Serene Questworks звинуватили в заміні акторського складу своєї гри на AI-голоси, а Sony нібито використовувала генAI для створення незвичайної аніматроніки Альой, героїні серії Horizon.

Тим часом, керівник Compulsion Games, яка належить Microsoft, заявив, що використання генAI “не є обов’язковим” у Xbox.

Профспілка виконавців SAG-AFTRA страйкувала майже рік до 12 червня, коли працівники намагалися забезпечити кращий захист від AI та умови праці. Того дня членам спілки було запропоновано повернутися до роботи під угодою Interactive Media після досягнення попередньої угоди, яка включала “обмеження для AI”.

Motorica, очевидно, прагне уникнути подібної негативної уваги, наскільки це можливо. “Команда Motorica зосереджена на підсиленні креативності, а не на її автоматизації”, йдеться в зобов’язанні для художників. “Замість того, щоб замінювати людську креативність, інструменти Motorica позбавляють від рутинних завдань — таких як переміщення персонажа та заповнюючи цикли, дозволяючи креативним командам зосередитися на виконанні, наративі та стилі.”

Гра з розробниками і Гра для конференції розробників є братськими організаціями під Informa.

Оновлення 24.06: Ця стаття була оновлена, щоб вірно вказати, що Motorica залучила 5 мільйонів євро, що становить приблизно 5,8 мільйона доларів. Раніше було неправильно зазначено, що компанія залучила 5 мільйонів фунтів стерлінгів.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Вони не втрачають гроші, а просто отримують менше: Aheartfulofgames звинувачує власника Outright Games у неефективному управлінні напередодні закриття

    Іспанська студія Aheartfulofgames звинуватила материнську компанію Outright Games у неефективному управлінні після оголошення про закриття студії та звільнення всіх 28 співробітників. У прес-релізі, надісланому до місцевого профспілки CSVI, команда розробників…

    Керівник EA стверджує, що EA Sports стане найціннішим спортивним бізнесом у світі

    EA оприлюднила фінансові результати за перший квартал фінансового року (Q1), підкресливши значний внесок свого підрозділу EA Sports, який випускає популярні франшизи, включаючи EA Sports FC, College Football та EA Sports…

    You Missed

    Вони не втрачають гроші, а просто отримують менше: Aheartfulofgames звинувачує власника Outright Games у неефективному управлінні напередодні закриття

    Вони не втрачають гроші, а просто отримують менше: Aheartfulofgames звинувачує власника Outright Games у неефективному управлінні напередодні закриття

    Компанія з багаторічним досвідом у виробництві іграшок пропонує заміну місць на дистанційно контрольовані машини для смартфонів

    Компанія з багаторічним досвідом у виробництві іграшок пропонує заміну місць на дистанційно контрольовані машини для смартфонів

    У НоутбукLM від Google з’явилася можливість створювати наративні слайд-шоу за допомогою штучного інтелекту

    У НоутбукLM від Google з’явилася можливість створювати наративні слайд-шоу за допомогою штучного інтелекту

    Labubu може досягти обсягу продажів понад $1 мільярд до завершення року

    Labubu може досягти обсягу продажів понад $1 мільярд до завершення року

    AI Gemini від Google стане більш персоналізованим завдяки автоматичному запам’ятовуванню деталей

    AI Gemini від Google стане більш персоналізованим завдяки автоматичному запам’ятовуванню деталей

    Revolut надає фінансову свободу підліткам 16-17 років

    Revolut надає фінансову свободу підліткам 16-17 років