Стартап Motorica, що спеціалізується на анімації за допомогою штучного інтелекту, залучив інвестиції у розмірі 6,8 мільйона доларів

Стартап Motorica, що спеціалізується на генеративному AI для анімації, залучив нові інвестиції у розмірі 5 мільйонів євро (приблизно 5,8 мільйона доларів), щоб розвивати свій інструмент для створення анімацій в іграх з використанням генетичного AI-актора.

Про це стало відомо сьогодні, інвестиції були здійснені під проводом Angular Ventures, з участю Luminar Ventures. Компанія зазначає, що ці кошти підуть на “швидке розширення”, зокрема на “масштабування власної AI-платформи та продовження інвестицій у НДДКР для формування майбутнього миттєвої анімації персонажів”.

Генеральний директор Motorica Віллем Деммерс зазначив, що аніматори витрачають 70% свого часу на технічну рутину і лише 30% — на креативну роботу. Мета інструменту — перевернути ці цифри.

“Автоматизуючи рутинні завдання, такі як виснажливе ключове аніму­вання для базової рухливості, ми дозволяємо творцям зосередитися на важливому: розповідання історій, емоціях та інноваціях”, — сказав Деммерс у своїй заяві. “Такий підхід допомагає студіям працювати швидше, піднімати якість на вищий рівень і зменшувати тертя під час розробки”.

Motorica стверджує, що їх інструмент вже використовується в реальних умовах продакшну провідними студіями AAA. На офіційному сайті компанії зазначено, що серед користувачів є Quantic Dream, Far Out Games та Digital Continue.

Максі Келлер, старший кінематографічний аніматор у agora.studio, який раніше працював над іграми, такими як The Last of Us: Part II та Call of Duty: WWII, заявив, що Motorica є “найкращим інструментом для анімації руху та Motion Matching”, забезпечуючи “кращі, більш стабільні результати в порівнянні з мокапом, адже вони дозволяють точно контролювати прискорення та цільову швидкість”.

Після залучення інвестицій, найближчі ініціативи включають розширення інтеграцій через SDK і API для розвитку plug-and-play функціональності, нарощування інфраструктури даних та бібліотеки рухів, зміцнення партнерств зі ігровими движками, платформами симуляцій і VFX-студіями, а також розширення команди в галузі інженерії, анімації, роботи з даними й успіху клієнтів.

“Команда Motorica зосереджена на підсиленні креативності, а не на її автоматизації”, йдеться в зобов’язанні для художників, яке було озвучене. “Замість заміни людської креативності, інструменти Motorica прибирають рутинні задачі — такі як переміщення персонажа та небажані цикли — надаючи креативним командам можливість сфокусуватися на виконанні, нарративі та стилі.”

AI-генеровані 3D моделі зазвичай мають помітні недоліки

Згідно з доповіддю “Стан індустрії” конференції Game Developers Conference 2025, 51% опитаних розробників заявили, що інструменти генеративного AI вже використовуються в їхніх компаніях — хоча 30% респондентів вказали, що технологія матиме “негативний” вплив на індустрію. Відтоді розробники висловлювали занепокоєння щодо якості AI-генерованих 3D моделей, які іноді виявляють помітні недоліки.

Втім, ентузіазм щодо генеративного AI не згас у певних колах індустрії. У січні компанія Krafton представила генAI-супутників, які ведуть себе “людським чином”, а Microsoft подала патент на “зміни в наративних досвідах” з використанням цієї технології.

Цього року деякі компанії, які впроваджують генеративний AI, опинилися в центрі суперечностей. Незалежного розробника Serene Questworks звинуватили в заміні акторського складу своєї гри на AI-голоси, а Sony нібито використовувала генAI для створення незвичайної аніматроніки Альой, героїні серії Horizon.

Тим часом, керівник Compulsion Games, яка належить Microsoft, заявив, що використання генAI “не є обов’язковим” у Xbox.

Профспілка виконавців SAG-AFTRA страйкувала майже рік до 12 червня, коли працівники намагалися забезпечити кращий захист від AI та умови праці. Того дня членам спілки було запропоновано повернутися до роботи під угодою Interactive Media після досягнення попередньої угоди, яка включала “обмеження для AI”.

Motorica, очевидно, прагне уникнути подібної негативної уваги, наскільки це можливо. “Команда Motorica зосереджена на підсиленні креативності, а не на її автоматизації”, йдеться в зобов’язанні для художників. “Замість того, щоб замінювати людську креативність, інструменти Motorica позбавляють від рутинних завдань — таких як переміщення персонажа та заповнюючи цикли, дозволяючи креативним командам зосередитися на виконанні, наративі та стилі.”

Гра з розробниками і Гра для конференції розробників є братськими організаціями під Informa.

Оновлення 24.06: Ця стаття була оновлена, щоб вірно вказати, що Motorica залучила 5 мільйонів євро, що становить приблизно 5,8 мільйона доларів. Раніше було неправильно зазначено, що компанія залучила 5 мільйонів фунтів стерлінгів.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    Легенди Coffee Stain та Paradox запускають нову студію: що це може змінити у світі ігор?

    Шведська ігрова індустрія поповнилася новим студійним проектом. Co-founders Oscar Jilsén та Mikael Mård, відомі за такими успішними іграми як “Goat Simulator” та “Satisfactory”, оголосили про створення нової студії під назвою…

    You Missed

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?