Payday 3 від розробників Starbreeze Studios став “найбільшим джерелом доходу” за останній квартал завдяки співпраці з PUBG.
У проміжному звіті компанії за період з січня по червень 2025 року Starbreeze підкреслила, що використання “повного потенціалу IP Payday” залишається “ключовим стратегічним пріоритетом” для студії.
Генеральний директор Starbreeze Адольф Кристянссон зазначив у фінансовому звіті:
“Наш проект з PUBG перевершує всі очікування і свідчить про силу наших внутрішніх розробницьких можливостей. У цьому кварталі він став головним джерелом доходу, показуючи як комерційну життєздатність, так і виробничу досконалість.”
Це стосується партнерства між Starbreeze та Krafton, яке було оголошено в грудні 2024 року. Зокрема, Starbreeze зберігає повне право на інтелектуальну власність Payday, в той час як Krafton отримала права на інтеграцію та адаптацію її в рамках PUBG.
“Партнерство відображає стратегію Starbreeze, спрямовану на максимізацію потенціалу IP Payday та наявність більш широкого портфоліо проектів в розробці”, йшлося в оголошенні на той час.
Як зазначили в Starbreeze, ця співпраця вже приносить плоди. У другому кварталі 2025 року доходи від роботи на замовлення, про яку студія згадувала ще в грудні, склали 19.6 мільйона крон (близько 2 мільйонів доларів) від загального обсягу продажів у 53.8 мільйона крон (приблизно 5.6 мільйона доларів), з яких 8 мільйонів крон (близько 834,435 доларів) — від Payday 2, 17.7 мільйона крон (близько 1.8 мільйона доларів) — від Payday 3, а 6.7 мільйона крон (близько 698,864 доларів) — від публікації проектів третьої сторони.






