Справжня цінність розваг полягає у їхній унікальності: Nintendo усвідомлює, що зростання витрат на розробку — це дуже погані новини

Президент Nintendo Шунтаро Фурукава повідомив, що компанія активно розглядає можливості скорочення виробничих циклів, дотримуючись при цьому принципів створення ігор, які пропонують “новизну”.

Під час останньої сесії запитань і відповідей з акціонерами, Фурукава відповів на питання про те, як Nintendo планує справлятися з ризиками, пов’язаними з підвищенням витрат на розробку після запуску Switch 2.

“Я стурбованим тим, що покращення продуктивності Nintendo Switch 2 призведе до збільшення витрат на розробку ігор, що, в свою чергу, може вплинути на зростання цін на програмне забезпечення і, зрештою, зменшити кількість гравців,” — зазначив один з акціонерів під час сесії. “Які заходи ви плануєте вжити для вирішення цієї проблеми?”

Фурукава вказав, що останні виробничі цикли стали “більшими за масштабом і тривалішими”, що призвело до збільшення витрат на розробку. Він відзначив, що ігровий бізнес завжди є “високим ризиком”, але зростання витрат на розробку відчувається як посилення цього ризику.

Щоб вирішити цю ситуацію, він пояснив, що Nintendo “придумує різні способи зберегти наш традиційний підхід до створення ігор, незважаючи на збільшення масштабів і тривалість розробки.”

“Ми вважаємо важливим здійснювати необхідні інвестиції для більш ефективної розробки. Також вважаємо, що можливо розробляти ігрове програмне забезпечення з коротшими періодами розробки, яке все ще приноситиме споживачам відчуття новизни,” — додав він. “Ми бачимо це як один з можливих шляхів вирішення проблеми зростання витрат на розробку і цін на програмне забезпечення, і досліджуватимемо це з різних боків у межах компанії.”

“Важливо створити середовище, в якому розробники можуть легко реалізовувати свою креативність”

Під час розмови Фурукава зосередив увагу на переконанні Nintendo, що “унікальність” є ключем до успіху в індустрії відеоігор.

Відповідаючи на питання про те, як компанія планує підтримувати та зміцнювати свою культуру в майбутньому, він підкреслив необхідність уникати самозадоволення і наполегливо працювати над “постачанням продуктів і послуг, які пропонують нові сюрпризи.”

“Найважливішим аспектом нашого керівництва є віра в те, що істинна цінність розваг лежить у їхній унікальності. Ми постійно донесемо це повідомлення в різних формах у межах компанії, щоб воно насправді закріпилося, від давніх співробітників до нових кадрів,” — додав він.

“З точки зору керівництва, ми вважаємо важливим створити умови, за яких розробники можуть легко втілювати свою креативність і нові ідеї. Щоб забезпечити наш подальший розвиток, ми прагнемо передати ‘ДНК Nintendo’, яке поєднує цей дух оригінальності з гнучкістю для адаптації до змін і щирістю до наших споживачів.”

Зустріч акціонерів відбулася приблизно через місяць після запуску Switch 2, який досяг 3,5 мільйона продажів у всьому світі за чотири дні, ставши найбільш успішним запуском консолі в історії Nintendo.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Засновник ZeniMax Online Studios Метт Фірор покидає компанію на фоні звільнень у Xbox

    Засновник ZeniMax Online Studios Метт Фірор, який очолював розробку The Elder Scrolls Online (ESO), покидає компанію. Фірор повідомив цю новину в офіційній заяві на платформі X (колишній Twitter), зазначивши, що…

    Оновлення патчів №12: Xbox продовжує скорочення персоналу, Kotaku виходить з G/O Media, а колишнього працівника Unity засуджено до ув’язнення

    Цього тижня компанія Microsoft викликала справжню бурю в індустрії відеоігор, звільнивши близько 9,000 працівників, серед яких значна частина стосувалася її підрозділу відеоігор. Ми поки що намагаємось зрозуміти, наскільки масштабними були…

    You Missed

    Попередні новини про Realme 15 та 15 Pro напередодні їх випуску

    Попередні новини про Realme 15 та 15 Pro напередодні їх випуску

    Засновник ZeniMax Online Studios Метт Фірор покидає компанію на фоні звільнень у Xbox

    Засновник ZeniMax Online Studios Метт Фірор покидає компанію на фоні звільнень у Xbox

    Компанія Ілона Маска Boring представила плани щодо будівництва тунелів під Нешвіллом

    Компанія Ілона Маска Boring представила плани щодо будівництва тунелів під Нешвіллом

    Amazon Інвестує в Стартап Fable, Що Називають ‘Нетфліксом Штучного Інтелекту’, Який Запускає Showrunner: Інструмент для Телевізійних Шоу з Участю Користувачів

    Amazon Інвестує в Стартап Fable, Що Називають ‘Нетфліксом Штучного Інтелекту’, Який Запускає Showrunner: Інструмент для Телевізійних Шоу з Участю Користувачів

    Dbrand стверджує, що нові грипси Joy-Con для Switch 2 вирішують проблему від’єднання

    Dbrand стверджує, що нові грипси Joy-Con для Switch 2 вирішують проблему від’єднання

    Ви можете заховати AirTag у нових дитячих черевиках Skechers

    Ви можете заховати AirTag у нових дитячих черевиках Skechers