Співробітники ZeniMax критикують хаотичні звільнення в Xbox: “Важко працювати, коли поряд з тобою поховані мрії

Вже близько трьох тижнів минуло з моменту, коли компанія Microsoft звільнила близько 9,000 співробітників, серед яких багато людей з відділу відеоігор. Працівники дочірньої компанії ZeniMax Media поділилися своїми переживаннями щодо того, як відбувся цей “хаотичний” день, та описали труднощі, з якими вони стикаються при адаптації до нових умов після чергового значного скорочення штату.

Рішення Microsoft про звільнення співробітників викликало не лише хаос та емоційний стрес, але, за словами деяких працівників, також негативно вплине на продуктивність тих, хто залишився.

Декілька співробітників ZeniMax Media розповіли, що були шоковані способом, яким було повідомлено про скорочення. Один із них, який побажав залишитися анонімним, на момент звільнень повідомив, що вони залишилися в невизначеності на кілька годин, опинившись заблокованими в каналі Slack компанії. “В останні хвилини я, на жаль, втратив доступ до всього,” зазначив він. “Slack, електронна пошта, нічого не працює. У нас є Discord поза роботою, але там всі просто в паніці без достовірної інформації.”

Вони додали, що працівників заблокували в каналах до того, як зв’язалися з ними з HR, що призвело до загальної плутанини та паніки. “Оскільки у нас зараз немає електронної пошти, я не знаю, як вони можуть зв’язатися з нами — я не знаю, чи є у них моя особиста електронна адреса,” додав співрозмовник. Інший анонімний джерело підтвердило цю інформацію, зазначивши, що ситуація змусила їх відчути себе так, ніби їх “переїхав вантажівка”.

Пов’язано:NetEase закриває T-Minus Zero Entertainment під керівництвом Річарда Вогеля

Співробітниця ZeniMax і членка профспілки ZWU-CWA Пейдж Бренсон описала цей день як “один з найгірших в її кар’єрі”. Вона пояснила, що Microsoft не змогла чітко вказати, хто потрапить під скорочення, і стверджувала, що звільнені співробітники були “абсолютно важливими” для успіху The Elder Scrolls Online та “невід’ємними” для повсякденної діяльності студії.

“Було так сумно бачити людей, які були спантеличені і розгублені, не знаючи, чи залишаться вони на роботі до кінця дня — чи навіть закінчилися скорочення,” додала вона. Бренсон зазначила, що звільнення сприймалися як “зрада довіри найвищого ступеня” і висловила думку, що зараз компанія спілкується спочатку з акціонерами, а вже потім з розробниками.

Старша тестувальниця QA ZeniMax і членка ZWU-CWA Осінь Мітчелл повідомила, що відсутність зв’язку з Microsoft призвела до почуття “бийся або тікай” у день звільнень. “Це неприйнятно. Це не нормально. Я не хвилююся, скільки разів вони й намагатимуться зробити це виглядати нормально — це не так. Те, як вони це роблять, нелюдське,” додала вона.

Пов’язано:Непостійність Nintendo у розподілі комплектів для Switch 2, звільнення в Crystal Dynamics та профспілка розробників Diablo – Примітки до патча #20

“Деякі люди працювали тут 15 років, а тепер їх звільнили. Примушувати людей поспішно писати прощальні повідомлення в Slack своїм колегам, з якими вони працювали над різними проектами, які приносили прибуток вашій компанії протягом 15 років, це жахливо. Це жахливо. Якщо б я могла передати будь-яке повідомлення будь-якому керівнику зараз, я б попросила переглянути цей процес — це ненормально і неприпустимо,” — заявила вона.

Це гострий травматичний випадок, і його потрібно розглядати як такий’

Обидві Мітчелл і Бренсон все ще працюють у ZeniMax, але мають досить відверті слова для керівників Xbox Філа Спенсера, Метта Буті та Сари Бонд, які вже пережили кілька закриттів студій та постійні масові звільнення після $68.7 мільярдної угоди з Activision Blizzard.

Мітчелл зазначила, що керівництво Xbox “відірване” від реальності життя в компанії і хоче, щоб вони насправді почали спілкуватися з людьми, які працюють на виробництві. “Я б благала вас — я б стала на коліна і благала [вас] прямо зараз — будь ласка, поговоріть з людьми і спитайте їх, як це виглядає на фронті, перед тим як надсилати всі ті розсилки, які ви робите,” сказала вона. Її коментарі пролунали після критики внутрішньої записки (через Windows Central), розісланої Філом Спенсером, в якій оголошувалися масштабні звільнення, при цьому зазначалося, що Xbox має “більше гравців, ігор і ігрових годин, ніж коли-небудь”.

Пов’язано:8 ігор перенесли дати виходу у відповідь на Silksong

“Ви дуже далеко, щоб зрозуміти — можливо, не навмисно — як порожні ці листи,” додала Мітчелл, яка визнала, що хоча не існує “правильного” способу провести звільнення, Microsoft систематично помиляється. “Це гострий травматичний випадок, і його потрібно розглядати як такий,” додала вона. “[…] Як ми можемо зменшити вплив, як це абсолютно травматично для людей, включаючи тих, хто вижив?”

Хоча Бренсон пояснила, що ніколи не мала особистих контактів з керівництвом Xbox, вона відчуває, що їм буде важко відновити довіру співробітників після таких кардинальних змін, які відбулися за останні 18 місяців. “Не знаю, що вони можуть зробити в даній ситуації, щоб здобути довіру споживачів та частини своїх працівників,” сказала вона. “Постійно згадую закриття Tango Gameworks та Arkane Austin — спостерігати за цим стало вже другим найгіршим днем у моїй кар’єрі.

“Ці масові звільнення впливають на реальних людей та реальні родини і приводять до хаосу в їхньому житті. Я бажаю співчуття — це основна частина мого повідомлення. Я хочу, щоб люди були співчутливими і думали про людські витрати в усьому цьому.”

Зараз не зовсім зрозуміло, скільки саме людей звільнено в ZeniMax, але одне анонімне джерело зазначило, що це “дуже багато”, а інше припустило, що постраждали сотні людей.

У публічній заяві, опублікованій минулого тижня, Спілка працівників Америки (CWA) і ZeniMax Online Studios United-CWA (ZOSU-CWA) — ще одна профспілка, що утворилася в ZeniMax — повідомили, що жоден з членів профспілки поки що не був звільнений, але підтвердили, що є ймовірність, що деякі з них можуть бути звільнені в майбутньому. Представники CWA та профспілки ZeniMax продовжують переговори з Microsoft щодо звільнень.

Працівники стверджують, що Microsoft просто викинула десятиліття інституційних знань

Емоційний вплив звільнень — як на тих, хто залишився без роботи, так і на тих, хто залишився — очевидний. Практичний аспект полягає в тому, що Microsoft за лічені миті знищила десятки років досвіду, що ускладнить для тих, хто залишився, досягнення того рівня якості, якого, безперечно, вимагатиме їхній роботодавець та акціонери.

“Багато практичних знань просто зникли за одну ніч,” сказала Бренсон. “Тепер усі залишилися мають зібрати все розкидане, наскільки це можливо. Зменшена мораль і загальна плутанина переслідують наш робочий процес. Раніше у нас були дуже надійні люди, які займалися різними справами, але їх більше немає. Вони були незамінні. Я відчуваю, що вони були просто цифрами в таблиці, які були скорочені, але реальний внесок, який вони робили, був життєво важливим для правильної роботи всього.

Мітчелл стверджувала, що ZeniMax втратила третину інституційної пам’яті, яка підтримувала багато її проектів. Microsoft заявила, що скорочення зроблені з метою оптимізації робочих процесів та підвищення гнучкості студій, але Мітчелл припустила, що реальність призведе до того, що залишилися співробітники повинні будуть напружено працювати, виконуючи обов’язки кількох осіб.

“Ця залишкова частина працівників повинна якось продовжити випускати нагороджені ігри,” розповіла вона. “Я не зовсім розумію, як це працює. Здається, що багато людей переходять між проектами, щоб заповнити позиції звільнених — і, ймовірно, їм знадобиться щонайменше півроку, щоб зрозуміти, як ефективно виконувати цю роль.”

На емоційному рівні Мітчелл зазначила, що просто важко показати найкращі результати, коли ти дивишся на “кладовище”. Вона пояснила, що члени профспілки ZWU-CWA тільки-но погодили контракт з Microsoft, який передбачає повернення до офісу. Однією з переваг цієї ситуації була можливість тісніше співпрацювати з колегами особисто. Тепер багато з цих людей втратили свої робочі місця.

“Microsoft просто знищила все, що могло бути чудовим у культурі і співпраці,” додала вона. “Мораль на дні. Це огидно. Люди в стресі. Вони плачуть. Для багатьох з нас це були найкращі друзі. Вони наші співмешканці. У моєму випадку — це мій партнер, з яким я працювала, і його звільнили. І я не єдина в цій ситуації.”

“Це жахливо. Знадобиться багато часу, щоб загоїтися. Знадобиться багато часу, щоб знову впорядкувати проекти. Я також вважаю, що нам потрібно повернути деяких людей. Не бачу, як ми впораємося з цим обсягом роботи без повернення деяких працівників.”

Багато з нас намагаються залишатися, оскільки вірять у зміни на краще’

Обидві Мітчелл і Бренсон вважають, що скорочення в ZeniMax були б значно гіршими, якби багато з його членів не були організовані в профспілки. Сотні співробітників ZeniMax успішно об’єдналися в рамках ZeniMax Workers United-CWA та ZOS United-CWA, і ці групи тепер об’єднуються, щоб підтримувати один одного.

“Мати таку організацію, як CWA, під час цього важкого часу — це заспокійливо, адже якби ми не організувалися і не мали підтримки зовнішньої організації, яка б боролася за людей, яких це торкнулося, та тих, хто залишився на роботі, це б потрібно було б пережити дуже тяжко,” сказала Бренсон. “Це надзвичайно корисно мати їх ресурси в цей час. Я залишаюсь активним прихильником профспілок не лише в індустрії відеоігор, а й у всій технічній галузі.”

Мітчелл пояснила, як члени профспілки в різних підрозділах об’єдналися, щоб допомагати один одному, редагуючи резюме, проводячи імітаційні співбесіди та переглядаючи портфоліо. Вони фактично роблять усе можливе, щоб переконатися, що ті, чиї життя змінилися через дії Microsoft, не залишилися без допомоги. Вона також зазначила, що деякі з тих, хто безперервно боролися за організацію в ZeniMax, тепер не зможуть спостерігати за результатами своїх зусиль, але сказала, що їх колективні зусилля прокладуть шлях до кращого майбутнього.

“Ми тільки що ратифікували наш перший контракт. Це була справжня мить свята для нас, але ми мали лише близько двох тижнів, щоб відсвяткувати це. У цьому плані важко не відчувати: ‘через все це пройшли, а тепер третина з нас не зможе повноцінно скористатися цим’,” додала вона.

Мітчелл вважає, що прогрес ще потрібно зробити в досягненні кращих умов контракту та зменшенні впливу звільнень, але стверджує, що профспілки дали працівникам можливість зламати комунікаційні бар’єри між командами та відділами, дозволяючи їм об’єднати зусилля в таких катастрофічних моментах, як ці. Вона сподівається, що співробітники ZeniMax зможуть продовжувати працювати разом, щоб подолати біль і труднощі, викликані діями Microsoft, і зазначила, що давно б залишила компанію, якби не вірила в цю можливість.

“Я все ще в Microsoft. Це не означає, що я шукаю іншу роботу. Багато з нас намагаються залишатися, оскільки вірять у можливість змін на краще. Я вважаю, що це важливо для будь-кого, хто читає це, особливо для керівників,” сказала Мітчелл. “Якщо люди залишаються, то це не лише тому, що бояться втратити роботу. Це тому, що колись вони вірили у культуру та цінності, які колись існували в цьому місці.”

Спеціалісти зв’язалися з Microsoft для коментарів.

Оновлення: Цю статтю було виправлено для уточнення коментарів Мітчелл щодо внутрішніх комунікацій у ZeniMax, які не стосувалися безпосередньо витоку меморандуму, написаного Філом Спенсером.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Співробітники ZeniMax критикують хаотичні звільнення в Xbox: ‘Важко працювати, коли навколо панує атмосфера безнадії’

    Минули приблизно три тижні з моменту, як Microsoft скоротила приблизно 9,000 співробітників, серед яких чимало людей з відділу відеоігор. Багато співробітників підрозділу ZeniMax Media розповіли, як відбувалося те хаотичне звільнення…

    Дані про працівників Nintendo свідчать про успішність компанії в утриманні співробітників

    Оновлений документ із даними про працівників Nintendo свідчить про вражаючу здатність компанії утримувати кадри у всьому світі. Ці дані доступні на сторінці інвесторів компанії та були обновлені наприкінці фінансового року,…

    You Missed

    Нові портативні ігрові пристрої Xbox Ally від Microsoft та Asus виходять 16 жовтня

    Нові портативні ігрові пристрої Xbox Ally від Microsoft та Asus виходять 16 жовтня

    Співробітники ZeniMax критикують хаотичні звільнення в Xbox: ‘Важко працювати, коли навколо панує атмосфера безнадії’

    Співробітники ZeniMax критикують хаотичні звільнення в Xbox: ‘Важко працювати, коли навколо панує атмосфера безнадії’

    Співробітники ZeniMax критикують хаотичні звільнення в Xbox: “Важко працювати, коли поряд з тобою поховані мрії

    Співробітники ZeniMax критикують хаотичні звільнення в Xbox: “Важко працювати, коли поряд з тобою поховані мрії

    Google укладає угоду з Стівеном Керрі для реклами своїх продуктів Pixel, здоров’я та рішень у сфері штучного інтелекту

    Google укладає угоду з Стівеном Керрі для реклами своїх продуктів Pixel, здоров’я та рішень у сфері штучного інтелекту

    Доступний GPT

    Доступний GPT

    TransBnk отримав фінансування у розмірі 25 мільйонів доларів від Bessemer Venture Partners

    TransBnk отримав фінансування у розмірі 25 мільйонів доларів від Bessemer Venture Partners